Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het eigenlijk harstikke goed! Ik zit in de ziektewet (wegens overspannen). Vanaf volgend jaar gaan ze niet meer naar het kinderdagverblijf. Maar ik vind het eigenlijk fantastisch om thuisblijfmoeder te worden. Binnenkort ga ik beginnen om de rest van mijn wft's te halen, zodat ik adviseur kan worden (pensioenen, hypotheken). Ik ga me dan ook bij het kvk laten inschrijven! Gelukkig zijn de harde buiken ook weer verleden tijd en voel me super. Kan nog steeds mijn broeken aan en ben alleen nog maar afgevallen. De kleine ligt tegen mijn maag aan, ik kan geen vet eten meer verdragen. Ook eet ik de hele dag door kleine beetjes. En ik ben zo nieuwsgierig of het een jongen of een meisje wordt. Zelf denken we een jongen, mijn man zegt dat ie balletjes heeft gezien op de echo.

Fijn Marijke, hier mag ik ook niet klagen, alleen als ik wat teveel doe heb ik last van lage rugpijn en voel mijn schaambeen, buikje begint al mooi te groeien en de kilo's ook...
Vorige week nog een echo gehad en alles leek goed, superdruk en bewegelijk! Begin april de 20 weken echo!

Heerlijk aan het genieten en plannen maken dus! Fijn hoor! Ja ik kan mijn eigen kleren ook nog deels aan. Ik geloof niet dat mensen het al kunnen zien bij mij als ze het niet weten.. en dan ben je bijna op de helft! Lastig dat je niet alles meer kunt verdragen! Een lekker frietje met mayo gaat dus niet meer?;)
Inderdaad, kleine beetjes eten dan maar!

Terug
Bovenaan