Hoe gaat het met onze kindjes?

Hoi meiden,

Even benieuwd hoe het met alle '2009 kindjes' (en hun mama's) gaat :) Het duurt niet lang meer of ze gaan naar school. Noah heeft er in ieder geval al reuze zin in!

Wat vinden jullie kids nu leuk om mee te spelen? Noah vindt Playmobil erg leuk de laatste tijd. Verder speelt hij nog steeds erg graag buiten met z'n vriendjes, maar kan hij ook compleet gebiologeerd naar de t.v kijken.

We willen hem voor zijn vierde verjaardag een 'nieuwe' slaapkamer geven, met piratenthema. Omdat we geen tweede kindje hebben gekregen waardoor de kamers moesten worden gewisseld, slaapt hij nog steeds in z'n babykamer (behalve dan dat hij nu een eenpersoonsbed heeft in plaats van z'n ledikant), dus we vonden het wel leuk om dan als hij naar school gaat een nieuwe stoere kamer voor hem te maken.
Maar goed, eerst lekker op vakantie, en dan de rest! ;-) Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, zo'n lange en verre reis met hem! Ik laat het jullie wel weten t.z.t

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat, hopelijk ook allemaal goed!

Liefs, 10e

Hey 10e,

Hier gaat het nog steeds lekker. Sven slaapt goed en hij gaat steeds beter spelen. Ik vind het politieagentje spelen nog steeds erg vervelend. loïs verveelt zich soms zo dat ze Sven dwars gaat zitten, erg vervelend.
Wij hebben een heerlijke vakantie in Frankrijk gehad. De kids sliepen elke dag uit tot half 9, nou wat was dat heerlijk! We hadden veel mooi weer en een fijn rustig park waar de kinderen lekker buiten konden spelen.
Loïs heeft het nu ook vaker over school, dus dat begint hier ook te kriebelen. Ik heb zelf ook wel zin in een stukje rust overdag. Iets meer tijd voor Sven vind ik erg fijn.
We weten trouwens nog niet wat we haar voor de 4e verjaardag gaan geven. lastig vind ik dat altijd.

Nou ik ben benieuwd naar je vakantieverhalen... liefs

Hey meiden,

Kevin is gaat alweer 3 mndjes naar de kindergarten hier en hij vind het helemaal geweldig,merk ook dat die ontzettend is verandert hij ineens een stukje ouder lijkt erg leuk!!! Soms heeft die nog zijn buien van drift maar word steeds beter!!!!
Nee het is echt een leif ventje die heel veel kusjes geeft als die naar schooltje gaat en gaat slapen zo lief!!!

Onze vakantie was ook erg leuk geweest we waren in Italië,mooi weer leuk zwemparadijs voor de kids en genoeg speel ruimte kortom de ideale vakantie voor ons en de kids,en lekker weertje natuurlijk. Ze sliepen lekker uit en gingen sávonds lekker met ons ,mee was ook van alles te doen sávonds ook voor de kids!!! Ze gingen smiddags altijd even slapen dus daarom konden ze s'avonds ook opblijven!!!
Vliegen ging super goed ze vonden het geweldig was ook maar klein stukje vliegen!!!

Wens je 10de en mooie vakantie toe loopt vast wel goed!!!

En iedereen veel succes met het naar school gaan van jullie kindjes,weer een nieuwe mijlpaal!!!!

Groetjes Duits meisje

Hey allemaal,

heb hier allang niet meer gekeken. Zooooo druk 3 kids. Wel even een zware tijd achter de rug gehad tot Thomas' verjaardag. Hij was niet makkelijk thuis en nu nog steeds niet echt. De uitdaging is weg, gelukkig gaat hij nu 3 weken naar school en het gaat prima. Eerst een week alleen school toen een week school met broodje-over en deze week school, broodje- over en na school nog naar de bso. dat was wel 'a bridge too far' hij was helemaal total loss na zo'n week.

Zijn verjaardag was prima, een feest met iedereen die maar wilde komen, hij is enorm verwend, heeft van ons een step gekregen.

De vrijdagen is hij vrij en dan doen we altijd wat leuks met z'n allen, gaan we broodje eten in het winkelcentrum, een voorstelling ergens bekijken, koekjes bakken en versieren een film kijken dat soort dingen.

Succes met jullie schoolkids!

Terug
Bovenaan