Hoe gaat het nu met jullie kleintjes??

A

Anoniem

Guest
Afgelopen week (of weken!) leek het wel of al die kleintjes last hadden van sprongetjes of wat dan ook (inclusief die van mij!!).
Is het bij jullie al wat minder nu??
Ik durf het niet   te hard te roepen, maar ik heb sins gisteren eindelijk weer het gevoel dat ik mijn lieve schattige dochertje terug heb!!! Pffff wat is dat heerlijk zeg! Ze kan weer heerlijk lachen en zich goed amuseren en ze vind verder ook weer alles leuk en goed!
Ze was de laatste tijd ook niet zo beweeglijk en het "vertellen" was ook minder, dat is gelukkig ook weer helemaal terug! En nog meer dan dat ze ervoor deed!
Ze is wel een beetje eenkennig aan het worden en begint echt te merken dat we ook weg kunnen lopen! En als we haar eens even geen aandacht geven gaat ze aan dacht VRAGEN! hahahha, gaat ze eerst "zeuren" en als we daar niet op reageren gaat ze allemaal leuke geluiden maken enzo om de aandacht te trekken!
Ben weer helemaal blij met haar!!! (niet dat ik dat vorige week niet was, maar dit is toch echt wat gezelliger hoor)

Hier is de rust ook weer terug!
Op een enkele keer na.
Teun heeft nu dus door hoe hij van zijn rug op zijn buik kan rollen,eerst kon hij alleen maar van zijn buik op zijn rug. Hij doet nu dus niks anders meer dan rollen en rollen.
Ligt hij onder de baby-gym en begint te rollen tot hij niet meer verder kan en dan word hij toch kwaad,zo hè wat een pittig kereltje!! (van wie zou hij dat hebben haha)
Ik vind het nu echt wel heel leuk deze leeftijd (6 maanden) het contact word steeds meer en als ik s`ochtends op zijn kamertje kom is die herkenning zo leuk!!
Soms begint hij s`nachts te kletsen en dan geniet ik zo!! (tja ook al is het midden in de nacht!) Heerlijk mijn kleine knulletje,een baby kan ik het echt niet meer noemen.

Groetjes Mikkie de verliefde mama

inderdaad een hele leuke leeftijd!! Sinds een week of 2 "kletst'" die van mij de hele dag!! Eerst brabbelde hij vooral 's ochtends, maar sinds we met hem naar mijn schoonfamilie in Turkije zijn geweest afgelopen 2 weken, kletst ie de oren van mijn kop met z'n "deedeede, lilili, mamamama, babababa, aaaaaaaa, brbrbrbrbr" Echt een genot om naar te luisteren. En die herkenning inderdaad. Zit ie bij mijn tante op schoot, gewoon lekker rustig, kom ik binnen en hij ziet mij, begint ie toch enthousiast met armen en benen te zwaaien en te lachten. Zooooooooooooooooooooooooo lief!!!  en als ie opgepakt wil worden dan strekt ie z'n armpjes wijd uit en wiebelt ie met zijn vingertjes

groetjes Mie en ook heeeeeeeeeeeeel verliefd!!

Ja echt heeeerlijk die kleintjes he!! mmmmm ik geniet zooo van haar
Vanmorgen had je haar moeten horen...zooo leuk! Ze was zo vrolijk, en aan 1 stuk door aan het "vertellen" en maar aandacht vragen!! Hahaha heerlijk!
Vond het gewoon jammer om haar net weer naar bed te brengen! Maar ja, ze was toch echt wel weer moe en het word een drukke dag dus toch maar even een paar uurtjes nog goed slapen. Kunnen we straks weer van haar genieten!
Ik voel me ook zo intens gelukkig op zo'n moment...heerlijk!

Nou die van mij is nog steeds niet helemaal happy hoor. Is nog steeds vrij veel aan het zeuren en vindt niet veel leuk.
Nou zit ik zelf ook niet zo lekker in mijn vel, dus misschien is het ook wel een beetje een wisselwerking?!

Overigens geniet ik nog wel super van haar hoor! Want als ik 1 op 1 met haar bezig ben, vindt ze het allemaal prachtig.
Sil

nou hier begint de rust ook weer te komen, hij is wel heel eenkennig, we waren gistermiddag even op een verjaardag, hij moest echt niets van iemand hebben, er kon zelfs geen lachje vanaf hahahaha, maar goed, ook deze fase moeten ze even door, hij begint zich eigen wel weer steeds meer te vermaken en lacht meer (thuis), alleen vanaf een uurtje of 4 is het gebeurd, maar ook dat zal wel weer goed komen
fijn dat het bij jullie ook weer iets rustiger is, en sil hier merk ik ook idd dat als ik niet helemaal lekker in mn vel zit, dat dinand daar op reageert, komt ook weer goed!!

groetjes susanne

Wat een heerlijke leeftijd is dit! Heather is nu zo'n kind volgens het boekje, totaal niet éénkennig, ze lacht naar iedereen en kan zich (over het algemeen) lekker zelf vermaken.
Haar lievelingsspelletje op dit moment is wel 'als ik nou mijn speen uit de box gooi en ga jengelen, hoe lang duurt het dan voor mama komt' en dat 10 keer achter elkaar...

En ze kruipt (okay, tijgert)  sinds gister!! Zo leuk om te zien en ineens gaat ze de hele kamer door, geweldig.

Groetjes, KT

hoi hoi

ook hier is de rust weer redelijk terug. wel wat eenkenni9g aan het worden. gisteren op de verjaardag moest ze van niemand iets weten bij iedereen was het huilen geblazen. terwijl ze bv helemaal gek is van haar oom maar ook die kon niks goed doen.
nu begint linsey met dat ze wil kruipen/tijgeren maar dat lukt natuurlijk niet en dan is het schreeuwen geblazen. is af en toe ook wel lachwekkend.
ach ja gaat wel weer over is met de rest ook zo geweest.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan