hoe gaat het vandaag met anomiempie?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,

Hoe voelen we ons vandaag?

Zijn alle symptomen er nog of zijn ze nog erger geworden?
Ik zal vandaag extra hard voor je duimen. Hoewel ik er een goed gevoel bij heb dat het duimen helemaal niet meer nodig is.

Laat snel wat horen hè.

Met mij gaat het rustig, de ongie is weer over en het klus seizoen is weer van start gegaan.
Ik heb op het moment nergens last van, heb wel  het gevoel dat het dit keer een normale cyclus gaat worden. Voor het eerst. Dus we wachten het maar even af.
Hou nog wel steeds mijn temperatuur bij en die is vrij regelmatig.

Nou ik kijk vanavond nog wel even of je er bent.

Groetjes en  Mariksa

Hai Mariska,

Lief dat je nof ff aan me denkt. Maar helaas is het weer  . Ik ben gister nacht ongi geworden en ik voelde het wel al een beetje aan komen maar hield de hoop er in!
Dus mijn lichaam blijft me in de maling nemen, en daar baal ik nog het meest van, dat je iedere keer er weer in trapt!
Ik zit behoorlijk te balen en te janken en ga me nu toch echt af vragen of het allemaal wel goed zit! Maar morgen zal ik wel weer wat vrolijker worden hoop ik! Nu hoeft het even allemaal niet meer. Nu ga ik alweer ronde 12 in en maar weer afwachten.
Mijn vriend blijft wel positief en vooral lief en heeft zoiets ach we gaan het gewoon weer proberen, ik moet er even niet aan denken............

Ach ja komt wel weer goed!

Gelukkig dat je ongi over is, he he! kun je weer gezellie aan de klus, ik hoop dat het gaat lukken.

Groetjes Saskia

He shit wat vreselijk balen nu weer.

Huil maar even goed uit.

Wat kan je moe worden van je lichaam he. Je denkt na zoveel jaar dat je toch wel weet hoe je in elkaar zit en dan toch iedere keer word je weer met je neus op de feiten gedrukt zo van nee het is jou beurt nog niet.
Gelukkig dat je vriend zo positief blijft.  Hij  en wij hier natuurlijk ook helpen je er wel weer doorheen om er weer met volle overgave tegenaan te gaan.
Maar intussen is het wel vreselijk Kl...
Ik heb het trouwens precies andersom iedere keer als ik ongie geworden ben dan denk ik nou oke alles werkt dus... we gaan ervoor maar na een dag of 40 komt er zo`n negatief gevoel van het komt nooit meer goed en dat word steeds erger totdat ik dan weer ongie word en dan begint het hele verhaal weer opnieuw.
Bij jou had ik nu zo`n goed gevoel maar dat had ik bij biagie ook en dat klopte ook niet dus de volgende keer als ik denk van dat is niks dan zou het wel zo kunnen zijn. HA HA wat een flauwekul eigenlijk.

Je had precies die zelfde symptomen als ( ik weet niet meer hoe ze heette en die was wel zwanger)
Er worden er nog steeds wel veel zwanger.
Hoelang zit jij al bij dit forum?

En het was nog wel zo`n mooie dag.

nou hier wat knuffels van mij  en ik hoop dat je snel weer wat vrolijker word

Hoi Mariska,

Dank je voor je berichtje, daar knapt een mens weer van op!
Inmiddels ben ik weer een beetje bij gekomen enben ik er weer klaar vor om te klussen, hihi. Maar inderdaad wat jij zei over je ongi dacht ik precies gisteravond, alles werkt nog en er zat weer 30 dgn tussen dus misschien geeft dat aan dat de pil toch echt eruit is en dat mijn lichaam nu zelf alles op gang brengt?

Maar ik zit denk ik zo'n maand of drie op het forum, maar ik ga proberen wat minder op het forum te zijn even wat afstand nemen....... maar of dat lukt?
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.
Oja vorige keer vroeg je hoe lang we bezig zijn met de volgende maand 12 maanden.
En jij????

Tot mails......

groetjes Saskia30

Gelukkig dat het al weer een beetje beter met je gaat.

Ja ook ik denk steeds dat ik er minder mee bezig moet zijn maar ik vind dit forum gewoon erg gezellig en ik geloof niet dat ik er daardoor te veel mee bezig ben.
Ik betrek niet alles wat ik lees op me zelf en haal er wat handige tips uit. Dus dat is niet zo erg denk ik.
Het komt ook omdat verder niemand er nog iets vanaf weet en je wil er toch over praten dus dan maar schrijven hier.
Je ziet ook dat het bij bijna niemand zo snel lukt en dan uiteindelijk gelukkig  wel en dat geeft weer vertrouwen.
En wat je schrijft over die pil dat denk ik ook dat die toch meer en langer invloed op je heeft dan je zou denken.
Wij zijn deze maand 13 maanden bezig en gaan deze maand dan voorzichtig wat onderzoeken doen. Daar sluit je de grootst mogelijke problemen mee uit zodat je weet of het eigenlijk wel mogelijk is. En zo ja dan wacht ik het nog wel even af. Hoewel als je 32 bent moet het gevoelsmatig toch wat sneller lukken. Ben je nou 22 dan wil je het denk ik net zo  graag maar hoe ouder je word hoe minder kansen je hebt en dat maakt je ongeduldig.
Wat ik ook vind is dat als je hier drie dagen niet geweest bent er zoveel is veranderd dat je bijna een dag nodig hebt om er door heen te komen. Dus dan iedere dag maar eventjes. Het is ook wel een beetje verslavend. Maar goed er zijn ergere dingen.
Ik dacht vandaag eerst even weg het is zulk lekker weer (even  gaan shoppen). Maar toen ik thuis kwam dacht ik kom ik ga kijken of er iets nieuws opstaat. Zal wel niet wat met dat mooie weer gaat iedereen naar buiten. Nou ik moest helemaal terug naar de tweede pagina. En dat terwijl ik gisteravond laat nog gekeken had.
Al die meiden hier zijn dus verslaafd dus dan mag ik het ook.
Ga straks nog maar even wat in de tuin doen. Daar is het ook wel heerlijk weer voor. Maar wel met handschoenen aan want je weet nooit. En de katten zien onze tuin wel vaker voor een kattebak aan. Minder fijn!
Nou ik hoop dat jou ongie snel voorbij is en dat je dan ook maar weer flink aan de klus kan met als resultaat dat we als eerste naar het januari forum kunnen.
Lijkt me erg gezellig.

Groetjes  en tot mails Mariska

Hallo saskia,

Wat balen zeg dat je weer ongi bent geworden!!! Volgens mij zitten we allemaal met de zelfde gevoelens als het weer niet is gelukt. Wij gaan nu ronde 11 in en ik had maandag toen ik ongi werd precies het zelfde gevoel als jij. ik vraag me ook af of het wel voor ons is weg gelegt. Maar naar een dag of wat raap je je zelf weer bij elkaar en denk je weer ik wil dit zo graag daar heb ik alles voor over en we gaan er weer voor.
Ook ik vind dit forum verslavend ik zit er bijna een maand op en moet elke avond even lezen wat er allemaal gebeurt. Ik vind het fijn om te lezen dat andere de zelfde ideen en gevoelens hebben als ik   en dat al die pijntje en gedachten niet alleen bij mij voorkomen maar dat iedereen er last van heeft. het geeft mij echt het gevoel dat je niet alleen bent.

Suc6 voor nu en ook jullie tijd komt nog wel

groetjes natasjha

Terug
Bovenaan