Hoe gaat het verder met de meiden die overtijd zijn

A

Anoniem

Guest
En voelen jullie al wat

misselijk of zo iets

ik ben erg nieuwsgierig

deze is voor jullie

1 mei: Schorpioen(27) ronde 10

7 mei: Angie (24) ronde 2

9 mei: Arnold (24) ronde 11 + Yelina (32) ronde 5

10 mei: Kirsten (25) ronde + Elles (32) ronde 12 + aurora (28) ronde 8 +   Kat (31) ronde 1

11 mei: Saskia(30) ronde 12 + Natas (24) ronde 11

12 mei: Chili ( ) ronde 16

13 mei:

14 mei: Noomie (22) ronde 4

groetjes natasja

Hoi Natasja,

Wat fijn dat je de lijst nu bijhoud!
Ik ben gewoon 7 mei ongesteld geworden. Maar mijn computer was stuk. Dus ik hoor niet bij het lijstje overtijd. Mijn nieuwe nod is 4 juni.

Veel liefs Angie

Hai,

Ik ben helaas vandaag ongi geworden.

Maar had het net een berichtje op het forum gezet.

Inderdaad leuk dat je het zo bij houd!

groetjes Saskia

Hoi meiden

Ik had gister mijn nod, maar NOG niets te bekennen van de rode duivels.
Maar ik reken er op dat ik gewoon ongesteld word want ik heb geen  zwanger  verschijnselen,maar ook geen ong verschijnselen hoor!
maar ik ga nergens van uit en ben er ook niet zo heel erg mee bezig op dit moment.

Ik zie het allemaal wel.

Groetjes Noomie22

Hoi,

Ik ben na mijn curetage nog steeds niet ongi geworden. Maar het kon 4 tot 6 weken gaan duren. Had gegokt op 4 weken, was de vorige keer ook zo. Gisteren getest, negatief. Het zal dus wel gauw komen. (zijn nu bijna 5 weken verder) Als ik een nieuwe NOD weet laat ik het je horen.

Groetjes, Kat

Hoi Sas,

Ook ik ben helaas vandaag ongi geworden, mijn nieuwe NOD is 11 juni (wat overigens in mijn vakantie is) 13 ronde.

Ach misschien komen mijn man en ik wel terug met een heel mooi souvenirtje, ik heb namelijk steeds het idee dat het op vakantie gaat gebeuren, lekker aan de costa brava.

Op voor de volgende ronde.Misschien is dertien wel mijn geluksgetal, mijn geluksgetal misschien wel.

Je kan mij dus weer op de lijst zetten en voor alle dames waar het wel gelukt is, van harte dames en geniet er van.

Groetjes Alice

Ik mag ook weer op de lijst:
NOD 7 juni ronde 11
Helaas.....

Terug
Bovenaan