Hoe gaat het?

Dag meiden,

Al een tijdje een stuk rustiger hier op het forum. Net als ik zijn jullie waarschijnlijk allemaal aan het genieten van jullie kleintje. ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en hoe de eerste weken gegaan zijn.
Met mij en Cas gaat het goed. De kleine man is inmiddels bijna 8 weken en groeit en groeit. Zelfs maatje 62 van truitjes worden al te klein. Volgende week weer naar het CB ben benieuwd hoe zwaar meneer geworden is, helaas ook zijn eerste prikjes.
Verder hebben we hier zo ongeveer wel een ritme gevonden. De eerste zes weken was dat nog ver te zoeken, maar sinds een week krijgt meneer 5 voedingen per dag. De laatste moeten we hem zelfs wakker maken en dan komt hij weer tussen 600-700 uur. Heerlijk. Ook slaapt hij nu in de vooravond, dat was eerst niet het geval. Wel lekker hebben we ook weer iets meer tijd voor ons tweeen.
Verder is het een heel vrolijk en makkelijk mannetje. Vind de wereld om zich heen bere interessant en lacht de hele dag. Genieten dus.

Het liefst zit hij zo en naar onze slaapkamermuur te kijken. Die heeft namelijk een rode streep op de muur en er hangen schilderijtjes.

Groetjes Froukje

Hoi,

Loek doet het ook prima, hij heeft woensdag zijn eerste prikjes gehad.

Hij weegt nu inmiddels 5700 gram en is 58,5 cm lang

Hij slaapt nu een week of 3 door, de laatste voeding krijgt  Loek nu sinds een paar dagen om 21.30 en dan slaapt hij gerust door tot 8.00 uur.

Over 2 weken eindigt mijn zwangerschapsverlof en gaat  Loek 3 dagen per week naar een gastouder toe

Hoi meiden,

Hier gaat het op zich ook wel lekker... Alleen op dit moment is Isis ontzettend verkouden.
Daardoor drinkt ze haar flessen niet allemaal leeg.
Ben bij de dokter geweest en heb nu een neusspray en druppeltjes om van het hoesten af te komen. Hopelijk helpt het...
Verder gaat het super. Maandag moeten we weer naar het bureau. Ik ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Dan krijgt ze ook haar eerste prikjes. (als ze tenminste niet meer zo verkouden is, anders stel ik het denk ik uit hoor)
Ze krijgt nu 5 flessen, om de vier uur. Ze drinkt nu ongeveer 165 ml (als ze de flessen leegdrinkt)
Zo af en toe spuugt ze nog, maar dat wordt gelukkig ook minder.
A.s. zondag wordt ze gedoopt. Dan hebben we dus een mooi feestje.
Ik ben nu druk met de voorbereidingen, maar dat komt vast wel goed.
Mijn verlof eindigt 25 sept. maar ik mag er nog 3 weken vakantie achter aan plakken.
Na de herfstvakantie ga ik weer aan het werk (ik werk in het onderwijs) Isis en haar grote broer gaan dan naar het kinderdagverblijf/bso.
Misschien als mijn man vrij krijgt dat we binnenkort nog een weekje weg gaan, want zomervakantie hebben we niet gehad... daar hebben we eigenlijk toch wel heel veel zin in.

tot slot nog even een mooie foto van mijn meisje...
Groetjes en wellicht tot forums (hier of op het zomer 2008 forum)

hoi dames,

ja is een tijdje rustig geweest hier. Lois doet het erg goed en is donderdag al weer 10 wk oud. vorige week bij het cb was ze al weer 5200 gr en 57.5 cm.
Ze drinkt haar 5 flesje van 165 cc  schoon leeg en denk zelf dat we binnekort weer moeten ophogen. Ze slaapt sinds ze 6 wk is al door..en moet zeggen dat dat heerlijk is hahah
Ons meisje is echt een voorbeeldje hoor.. ze slaapt, ze eet en speelt. Lachen is der nieuwe hobby en brabbelen gaat ze nu ook. Ook kan ze der rammelaar al vast houden. En momenteel zijn haar handen favoriet....lekker voor in haar mond of om naar te kijken.
Het is echt mama's schatje en kan haast niet trotser op haar zijn.

deze foto is alweer van een paar weken terug...ze veranderd zo snel, wat groeit ze hard.

groetjes Bambi
Lois 10-07-08

Terug
Bovenaan