hoe gaat het........

Hoi allemaal
vroeg me af hoe het gaat met jullie kindjes, de nachten, het wennen aan de baby, voedingen, ontwikkelingen van je baby en dergelijke....
Met mijn tweelingmeiden gaat het heel goed! Ze zijn inmiddels alweer 5 maanden.
Ze waren heel iniemienie klein bij de geboorte maar nu zijn het al echte dametjes! Ze laten zich goed horen, willen veel aandacht en vinden het erg leuk als ze elkaar zien!
Allebei slapen ze door. Ze krijgen nu nog 4x180 cc voeding en in de laatste voeding doe ik sinds 2 weken een papfles van maken. Omdat ze te vroeg geboren zijn (5 weken)  geef ik ze nog geen fruithapjes.
Inmiddels ben ik aardig gewend aan het leven met 3 kinderen (heb ook nog een zoon van 2) . Ik mis alleen nog wat rust en tijd voor mezelf....Maar dat komt vast goed!
Ik wil soms gewoon uitslapen of even lekker rustig tv kijken en dan hoor ik vaak de kindjes erdoor heen. Inmiddels ga ik 1x per week even lekker sporten en dat is voor mij echt nodig, anders zit ik zowat 24 uur per dag, 7 dagen in de week met kinderen om me heen.
Groetjes loes

Hallo Loes,

Herkenbaar hoor, al is het mijn eerste. Loïs is nu 14 weken en slaapt al 7 weken door. Ze krijgt nog 5 flessen van 180/6! De laatste om 10 uur en dan redt ze het tot 7 uur. Lekker hoor. Ik voel me wel enorm gebonden sinds ze er is. Je kunt niet zomaar even weg, je moet alles plannen.... ivm met de slaapjes. Ja dat was wel wennen,  maar anderzijds is het ook enorm genieten.... het kletsen van haar en de lachjes en het geknuffel. Heerlijk!

Hoi
Hier gaat ook alles heel lekker. Dilan krijgt nu 4 voedingen van 210 cc en soms tussendoor een fruithapje (waar hij heerlijk van smult). Ook de nachten gaan goed. Hij krijgt zijn laatste flesje om 20 uur en wordt de volgende dag rond 8 uur weer wakker. Alleen overdag wil hij niet goed slapen. Ik leg hem wel op vaste tijden in zijn bedje, maar als hij slaapt is het max. een uur. Ook de combinatie kind/werken bevalt heel goed.
Groetjes nurse

Hallo Allemaal,

Ook hier gaat alles hartstikke goed. Noah is een schat van een kereltje (welke moeder vind dat niet??) en is zo vrolijk!
Hij slaapt goed, krijgt nog vier flesvoedingen en een half fruithapje. Wel merk ik nu steeds vaker dat hij heel aandacht naar ons zit te kijken als wij aan het eten zijn. Dat vind hij errug interessant! Afwachten maar.
Het werken naast moeder zijn gaat me wel goed af, het valt me niet tegen. Vind het vooral lekker om weer even in een andere wereld te zijn dan die van moeder. Even je eigen ding doen.
Noah slaapt 's nachts als een roosje maar inderdaad overdag is het heel wat minder. Ik leg hem zoveel mogelijk op dezelfde tijden in bed maar toch slaapt hij niet heel lang. Een uurtje inderdaad.
Het gekke is: meneer is deze week bij mijn ouders (die wonen in Zeeland en ik in Flevoland) en daar slaapt hij... niet normaal. Het zal de gezonde zeeuwse lucht zijn zeggen ze.... Doe mij daar af en toe een portie van voor thuis!

Verder geniet ik van mijn mannetje, nu van de rust maar het is zo stil in huis.....

Terug
Bovenaan