Hoe gaat het?

Zo, even weer rustig de tijd om hier is even te kijken. Wat een rust hier zeg!
Hoe gaat het bij iedereen? Allemaal lekker aan het genieten?
Hier gaat het super! Sophie is nog steeds een heerlijk rustig en lieve baby en doet sinds een paar dagen niks anders meer als lachen, zo lief!
Wel zijn we nu 2 weken over op flesvoeding. Sophie bleef maar honger houden en als ze aan de borst zat werd ze gewoon boos. Dus had niet meer genoeg melk om aan haar te geven. Gevolg een huilend meisje en mijn tepels helemaal ruw van het zuigen. Nu is ze weer heerlijk tevreden en ik vind het eigelijk ook wel erg lekker!

Groetjes Rianne

Hoi,

Het is hier idd heeeel erg rustig.... iedereen is druk bezig met het moederen.

Hier gaat het prima. Babette is een heerlijk meisje, is erg tevreden en heeft wel vaak last van krampjes. Zo sneu om te zien:-( Babette is u morgen alweer 5 weken en krijgt gewoon borstvoeding heerlijke momentjes van ons samen. Ben van plan dit nog lang vol te houden. ( bij haar grote zus heb ik 1jaar plus 2 dagen gegeven )
Fijn he dat het zonnetje weer lekker schijnt vandaag! Onze hond en de kids vinden het heerlijk om zo veel buiten te zijn en te wandelen.

Ben benieuwd hoe het met de rest is!

Groetjes Margretha

hier gaat het ook goed! Liv is dinsdag alweer 3 weekjes, gaat toch snel allemaal he?
Ze heeft wel veel last van darmkrampjes maar ben nu overgestapt naar andere voeding en het gaat stukken beter, ook hebben we voor dinsdag een afspraak bij de osteopaat omdat ze toch heel veel huilde. iemand misschien ervaring mee?

groetjes lotte

En hier nog een goed berichtje :) Met Nienke gaat het hartstikke goed, ze is nu 5 weken oud en we beginnen steeds meer haar gebruiksaanwijzing te ontdekken ;)

Alleen die krampjes indd, dat is zo sneu! gelukkig helpt infacol hier erg goed. En 's avonds het clusteren kan soms zo vermoeiend zijn! Dan komt ze echt elk uur om te eten, dan voel ik me net een melkkoe... maar goed, ze slaapt nu ook al vaak 6 uurtjes door 's nachts dus dat is er weer een voordeel van.

Om een lang verhaal kort te maken: we zijn hier helemaal aan het genieten en hoop dat jullie dat ook allemaal kunnen van jullie kleintjes!

hoihoi!!

hier ook lekker aan t moederen!!
onze Charlie is al weer 5 weken.
de avonden en nachten gaat erg goed, dan slaapt de lang door (nog wel een nachtvoeding)
soms kan ze overdag wel eens jammeren, maar dat hoort erbij.
Wij hebben vanaf eind van de eerste week ook Infacol gebruikt.
dat helpt erg goed tegen de buikkrampjes.
ik merk echt dat ze er minder last van heeft.
Als ze nu huilt is ze meestal wel te troosten, dat bij de krampjes wel anders. zo zielig.

vanaf morgen ben ik alleen met mijn meissie,
t zal wel even wennen zijn want mijn man heeft 5 weken vakantie gehad, dus we waren wel lekker verwend.

ze is erg sterk ,en kan haar hoofdje al lang omhoog houden.
laatst zag ik een klein lachje
ik hoop dat ze dat snel meer gaat doen, dat is zo mooi!!

groetjes, Inge

Hallo,
Hier gaat het ook goed! Guus is lekker tevreden, en groeit als kool! Nog steeds borstvoeding, hij komt 's nachts 1 keer, meestal tussen 4 en 6 uur, dus dat gaat de goede kant uit. Gisteren gewogen....hij was maar liefst 2 kilo gegroeit...hij is nu 5 en een halve week oud. T Gaat veeeeel te snel!
Geniet er allemaal van!
Groetjes!

Hallo allemaal,
T Gaat hier ook erg goed, Guus is lekker tevreden. 's Avonds is hij vaak wakker, maar dan slaapt hij wel van 10 uur tot 4, 5 of 6 uur 'smorgens, dus dat gaat de goede kant uit. Gisteren gewogen, in 5 en een halve week tijd gegroeit van 4 kilo naar 6 kilo!! 2 kilo gegroeit dus...haha, er zal wel slagroom in zitten! Het gaat ook echt veel te snel!
Geniet er allemaal van!
Groetjes!

Terug
Bovenaan