hoe gaat het????

hallo dames

hoe gaat het?

voor wie zich afvraagt waarom ik zo actief op het forum (mamaclub dus) ben, ik zit nog steeds thuis
baas wil graag dat ik weer op therapeutische basis start maar ja mijn lichaam werkt niet helemaal mee.

ik heb met 14 weken wel een verbetering doorgemaakt, nu lig ik neit alleen meer maar heb ik ook nog een beetje menselijk bestaan, kan weer voor de kleine zorgen en af en toe iets kleins in het huis doen.
En ik kan ochtends al zonder misselijkheids-medicatie.
Maar daar houdt het ook wel weer op, want de buik groeit nu zo hard da tik daar moe en beroerd van ben hahaha
1 uurtje visite en ik ben gewoon bekaf!
Ach ja we zien wel, nog genoeg weken voor de deur dus genoeg kansen om evt weer naar het werk te gaan.
Met mijn buik en klachten heb ik het idee dat ik al ruim 7 maanden ben! je bent bij een 2e dikker nou dat klopt wel ja
Nu nog 3 weekjes wachten en dan de 20weken echo, zo spannend en ik wil zo graag weten wat het wordt

Groetjes sabine

Hoi hier gaat alles goed. Blijf wel misselijk, maar is beter te doen. Eet eindelijk weer wat, dus dat is wel fijn. Blijf zelf wel de misselijkheidsmedicijnen slikken, daar ga ik pas mee stoppen als ik overdag niet meer misselijk ben.

Bij mij gaat mijn buik nu ook flink groeien. Heb het idee dat het met de dag toeneemt.

Wel verlenend dat je niet kan werken, ik ben ook moe, maar kan gelukkig wel werken!

Heel veel sterkte en hoop dat jij je snel beter gaat voelen

Oja wij hebben over 2 weken de 3d echo (bij 17 weken en dan 3 weken later de 20 weken echo. Vind het allemaal erg spannend

x Yvonne

Hoi Hoi,

Hier een februari mama.
Ik ben maandag 18 weken zwanger en als ik jouw verhaal lees herken ik er zoveel in.
Ik ben nu zwanger van de 4de maar inderdaad heb ik ook regelmatig het gevoel of ik al hoog zwanger ben. Mijn buik doet echt zeer. Met name mijn banden. Om over de vermoeidheid maar te zwijgen. Gelukkig begrijpen mensen het wel en als er dan visite is dan proberen ze ook wel wat voor me te doen maar dat is ook niet altijd makkelijk om dat uit handen te geven.
En die buik is nu al zo dik dat mensen maar blijven vragen wanneer ik uitgerekend ben. Ha ha ha. Als ik dan zeg dat dat nog 5 maanden duurt zie ik allemaal verbaasde gezichten.
Nou, we moeten "gewoon" volhouden en die tijd die we nog moeten proberen zo goed mogelijk door te brengen.
Sterkte en veel plezier straks bij de 20 weken echo.
Groetjes!

Hoi !!

Het gaat op zich een stuk beter dan in het begin !! Alleen wat het eten betreft gaat het niet zo heel goed.. ik heb weinig trek in gezond avondeten.. Probeer het wel, maar meestal smaakt het me echt niet.. (pizza gaat er overigens altijd in... maar ja.. gezond is anders). Ik ben vegetarisch en lust geen melk/yoghurt/kwark oid.. dus ik ben super bang dat ik te weinig calcium binnenkrijg..
Zoiezo ben ik bang dat ik te weinig goede voedingstoffen voor de kleine binnen krijg.. Ik slik wel multivitamines dus hoop dat het genoeg is.

Liefs !

hoi dames, leuk om te horen hoe het bij iedereen gaat

ik ga volgende week 2x2 uur werken!
mara gaat dan 3 hele dagen naar de opvang dus dan heb ik ook meer rust
daarnaast een meisje via marktplaats gevonden die voor tientje elke week een uurtje stofzuigt en het sanitair doet
manlief doet mara dagelijks in bad en eindelijk ook wat in huis
opa doet de klusjes
spar bezorgt gratis boodschappen
en deze week nog ( opvang is pas per 1 okt meer) mijn vriendin die elke woensdag op mara past
dus al met al wel wat vooruitgang en hulp

en verder pas ik lekker op, gezondheid gaat voor
als werk niet wil dan wil het niet
vandaag ook teveel gedaan, woonkamer geveegd, maar niet onder de tafels enzo, pfff dat voel ik wel, bukken is niet goed.
mara af entoe tillen is al teveel

ik leer zo wel om mijn grens te accepteren en om los te laten. was ook wel nodig voor mij
Even een sabattical lijkt het wel hihihi alleen dan dat ik geen energie heb voor leuke dingen, alle minder leuke dingen hoeven dus ook niet hahaha
groetjes sabine

Terug
Bovenaan