hoe gaat het?

hallo dames!
hoe gaat het met jullie?
ik ben nu 34 weken zwanger en wordt weer onwijs misselijk en heb last van buikpijn!
maar verder gaat alles goed!
ik heb verder geen last van kwaaltjes
ben benieuwd of jullie nog kwaaltjes hebben..

Hi, ik ben 35+4 zwanger en heb nog weinig kwaaltjes maar merk wel ds zwaarder word bijv. eerder moe en slapen lukt ook niet hele nacht meer want moet steeds naar toilet maar kan echt niet klagen en geniet heerlijk van me verlof.
Fijne avond.

hier gaat het opzich nog wel goed. ben alleen zo moeeeeee! ben ik mn hele zwangerschap al. ben zo blij dat die meiden van mij smiddags nog slapen! maar soms baal ik er wel van. vanmiddag was ik zo lekker aan het schoonmaken enz en opeens stort ik in. dan moet ik ook echt gaan slapen want dan kan ik mn ogen niet meer open houden.

smiddags slaap ik heerlijk, snachts een heel stuk minder. last van restless legg syndroom en de rennies zijn ook niet aan te slepen.
maar ik dank nog steeds elke dag dat ik verder geen klachten heb! vooral dat ik geen bekkenklachten heb!

ben nu 35 weken en 1 dag.

misselijkheid heerst trouwens heel erg. ik was vorige week ook heel erg misselijk en schoof het eerst op mn zwangerschap af, maar toen belde ik mn moeder en zij en mn zusje waren ook al zo misselijk. daarna belde ik mn oma en ook zij was misselijk.
vannacht en vanochtend mijn beide meiden over hun nek gegaan dus zal wel weer wat heersen.

Terug
Bovenaan