Hoe gaAt het?

Hoihoi!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en wie er last heeft van welke kwaaltjes.

Zelf ben ik echt heel erg moe, maar heb verder eigenlijk nergens last van. Ik heb wel behoorlijke krampen gehad, maar sinds een paar dagen zijn die een heel stuk minder.

En jullie? Al veel kwalen?

Liefs Daisy

Hier gaat het wel goed...
Wel ontzettend moe en af en toe krampen. Vandaag ook een klein beetje bloed in het slijm...
Maar daar zoek ik niet te veel achter. Had ik vorige keer ook..
Ohja en sinds gisterochtend misselijk en dat was vanmorgen wel al wat erger.

Maar ik voel mij verder erg goed en de kwaaltjes zijn niet te erg gelukkig dus prima vol te houden!
1 nov de echo...heb er zon zin in!!

Hi! Vind ik ook altijd fijn om te weten over de andere! Ik was al duizelig en draaierig voordat ik een test deed. Nu was ik van de week zo draaierig dat ik niet eens meer auto kon rijden. Zo vreselijk beroerd was ik daardoor. Uiteindelijk bloed getest en kwam een laag gehalte van vitamine D uit. Heb ik eerder gehad, maar dan zonder de duizelingen. Nu een goedje gehad, kijken of ik hier van opknap. Ben met vlagen misselijk. Niet spugen. Maagzuur bij teveel eten, dus advies is elke twee uur wat eten. Schiet niet echt op, want ik kan echt niet elke twee uur wat eten.. Moe zijn, ja zeker ook met vlagen. Eerste week was echt heel erg. Nu merk ik het als ik twee drukke dagen heb gehad met een volle avond dat ik de volgende dag half dood op mijn werk zit, met wallen etc.

Verder heb ik extreem pijnlijke borsten en tepels, ook jeuken ze soms heel erg. Moet zeggen dat je er wel aan went, maar het is absoluut geen pretje!

Dus ik hoop dat het snel wat beter gaat, en dat ik echt een beetje kan genieten

over 2 weken gaan we voor een korte echo en intake, ben zo benieuwd maar vind het ook super spannend. Ik zit me namelijk weer druk te maken of alles wel gezond is en in orde is. Niet teveel over nadenken maar toch gaat het door je hoofd!

Ik heb errug veel last van me darmen, van vermoeidheid, veel last van me borsten (ze zijn ook al aan het veranderen) ben 10 dagen weggeweest van me man, en die zei gister zooo die zijn veranderd!!! hij kreeg nog net geen ogen als schoteltjes :), ook nog vlagen van misselijk, maar als ik niet misselijk ben heb ik honger

Terug
Bovenaan