Hoe gaat het?

Hoi,
Ik zit in spanning, had gisteravond weer buikpijn net als de avond voordat ik eind van de middag mijn vorige miskramen kreeg. Dus ik hoop vanmiddag geen bloed te zien. Heb ook wat last van mijn darmen dus dat zou het ook kunnen zijn. Hoop dat ik donderdag mijn eerste echo haal en dat er dan een kloppend hartje te zien is.
Gelukkig lekker druk op het werk dus wat afleiding.
Hoop ook voor jou dat het deze keer goed gaat.
Groetjes,
Anne
 
Ik heb zondag mijn eerste echo, kan zijn dat er nog geen hartje klopt maar ik ga naar het buitenland en wil echt weten of het op de goede plek zit.

Ik heb ook af en toe vlagen van buikpijn, hoort er ook bij maar toch he!

Veel succes donderdag!!
 
Hoi, ik voel me goed gelukkig, nu 6 weken zwanger. Wel wat gespannen borsten. Ik kan pas over 4 weken naar de verloskundige. Meteen een termijnecho. Ik moet nog 2 weken werken en dan gaan we een weekje op vakantie. Heb dus wel afleiding genoeg. Maar vind het wel lang duren. Ik zou het liefst morgen voor een echo gaan.
Hopelijk bij jullie een goede eerste echo!

Groetjes
 
ik voel me goed. Net 4 week.... Af en toe wel last van mijn buik. Wat dat precies is weet ik niet.... of hoe ik het moet omschrijven.
Over 3,5 week echo. (ma 15 juli) Wil het liefst vandaag pof morgen, aangezien mijn moeder ook PCOS had. (ik ook) En mijn moeder meerdere miskramen heeft gehad. Maar toch denkt de gyn dat dat nu voor ons niet nodig is.
liefs,
 
Terug
Bovenaan