hoe gaat het??

Hey meiden

Hoe is het met iedereen?? Het is hier zo stil.
Nog last van kwaaltjes of valt het mee? 20 weken echo al gehad/gepland?
Ik ben vandaag op controle geweest en alles zag er weer goed uit. Niet meer zoveel last van kwaaltjes, alleen erg snel moe. Loop beetje van controle naar controle (gyn, bloed prikken, hematoloog, anesthesist, echoscopist) en dat vind ik wel erg vermoeiend hoor.
 
Hoihoi,
Het is zeker stil. Met mij gaat het wel goed alleen erg last van maagzuur vooral 's ochtends en mijn bloeddruk is soms wat laag.
Dat maagzuur komt door de hormonen die ervoor zorgen dat de spieren verslappen ofzoiets zei de verloskundige.
2 oktober hebben wij de 20 weken echo, we zijn dan wel al in de 21 weken maar we konden het niet eerder plannen helaas.

Doe lekker rustig aan maris en luister naar je lichaam
 
Doe het rustig aan maris.

Het gaat hier nog steeds goed. Ben nu op vakantie in Engeland. Geniet heel erg van het ontbijt. Heb nu wel echt soms het gevoel wat van binnen te voelen....
De 22 ste ben ik weer in Nederland. 23 controle bij verloskundige, mijn moeder gaat dan mee. Voor een keer. De 24 stee de uitgebreide echo ivm mogelijke hazelip in Zwolle.
Die echo is met 18 wel en 4 dagen. Dus lekker vroeg.
Vind het wel een beetje jammer om nu in center parcs te zitten aangezien je nu vrij veel niet mag. Ik doe graag dingen. Maar nu ben ik eindelijk aan het lezen en kan ik ook wel heel erg genieten van de natuur. We zagen vanuit ons bed vanmorgen gewoon een rendier lopen op ongeveer 15 meter afstand. Dus dat is wel erg mooi.

Tot na de vakantie.
 
@chantal: dat maagzuur is echt vreselijk. Hoe gaat dat nu? Mn collega had er ook zo;n last van en die dronk flesjes water met ijsklontjes er tegen. Misschien dat het jou helpt?

@heleen: Wow wat lekker zeg en wat gaaf zo'n rendier van dichtbij te zien.
Spannend de uitgebreide echo, moet zeggen dat ik er ook wel naar uitkijk om te weten of ons kindje gezond is.
Hier ook al regelmatig wat gekabbel in mn buik. Aangezien de echo's steeds een zeer druk kind lieten zien geloof ik ook wel dat het de kleine is.
Geniet nog lekker van je vakantie!
 
Terug
Bovenaan