A
Anoniem
Guest
dag dames
het is alweer een tijd geleden dat ik hier op de site was.
Inmiddels zijn we weer een stapje verder, voor degene die niet op de hoogte zijn van onze situatie: Na diverse onderzoeken is het duidelijk geworden dat er bij mijn man geen zaadcellen aanwezig zijn. De enige mogelijkheid voor ons is TESE, hierbij halen ze een stukje weefsel weg uit de zaadbal en gaan dan zoeken naar zaadcellen. worden deze gevonden dan kunnen we verder met ICSI. Onze volgende afspraak staat gepland op 19april in nijmegen, hier gaan ze vanaf dit voorjaar starten met tese. (voorheen kon dit alleen in het buitenland gebeuren).
Ik denk er vrij veel over na, het zijn best intensieve stappen die we nu nemen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook, Hoe gaat icsi precies in zijn werk?
Hoe gaat dat met hormonen e.d.?
En hoe lang moet je hormonen gebruiken voor ze eitjes kunnen halen?
Er zijn hier vast mensen die er al ervaring mee hebben,
alvast bedankt, groetjes sandra.
het is alweer een tijd geleden dat ik hier op de site was.
Inmiddels zijn we weer een stapje verder, voor degene die niet op de hoogte zijn van onze situatie: Na diverse onderzoeken is het duidelijk geworden dat er bij mijn man geen zaadcellen aanwezig zijn. De enige mogelijkheid voor ons is TESE, hierbij halen ze een stukje weefsel weg uit de zaadbal en gaan dan zoeken naar zaadcellen. worden deze gevonden dan kunnen we verder met ICSI. Onze volgende afspraak staat gepland op 19april in nijmegen, hier gaan ze vanaf dit voorjaar starten met tese. (voorheen kon dit alleen in het buitenland gebeuren).
Ik denk er vrij veel over na, het zijn best intensieve stappen die we nu nemen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook, Hoe gaat icsi precies in zijn werk?
Hoe gaat dat met hormonen e.d.?
En hoe lang moet je hormonen gebruiken voor ze eitjes kunnen halen?
Er zijn hier vast mensen die er al ervaring mee hebben,
alvast bedankt, groetjes sandra.