hoe gaat ie hier??????/

A

Anoniem

Guest
hoi meiden..

tis ff geleden,af en toe kijk ik nog es op de site....maar hoe gaat het met iedereen????

ik hoop dat het goed gaat met iedereen,en iedereen de spanningen nog een btje de baas blijven!!!

iedereen succes!!!!!!!!!!

liefs cenn

Hoi Cenn,

ik had idd al een tijdje niets meer van je gehoord.
Nog steeds niet raak begrijp ik? Volhouden he, eens lukt het!

Ik moet nog 2 weken in spanning zitten. volgende week gaan we een weekje weg met z'n 3tjes. Aan het eind van die vakantie kan ik testen, op de dag dat m'n man en ik 11 jaar samen zijn. Zou wel errug leuk zijn natuurlijk!

Tot ziens!

Hé die Cenn, jij ook al een tijdje niet geweest?
Ik ook niet, ben er weer, effe bij  kletsen.
Ik ga er weer helemaal voor.
You to?
 Liefs van Gré, 28 jaar, ronde 21, 1e kindje

he lieve janu en gre...

nee idd ben een tijdje niet geweest... had laatst een behoorlijke inzinking.... na een heel goed en lief gesprek met mn ventje gaat het btje bij btje wat beter...!! ik heb qua zwanger worden een stapje trug genomen... het werd me allemaal te veel... was met niks anders meer bezig,en langzaam sloopte me het helemaal... er moest iets gebeuren..! mn ventje was heel lief,en ondanks dat ie zelf heel nuchter is en denkt ach het komt vanzelf was hij een grote steun,en haalde me uit die put!!! en nu geniet ik zelfs weer van andere dingen!!!!! in die zin ben ik er nog wel mee bezig dat ik elka dag moet tempen vd gyn,ma verder ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig!!! moet gewoon ff voor mezelf kiezen nu!!! en het lukt aardig!!!!

maar jullie ook niet opgeven he!!!!

he janu wat spannend voor je he!! ik zal voor je duimen hoor!!!

en voor jou ook gre!!! hoop dat je snel geluk hebt!!!
jullie hebben het ook verdiend!!!

dikke kus

en als je wilt mailen of msnen: cenn4you@hotmail.com

Hai, Cenn

Ik ken het die inzinkingen, ik ben nu ook een beetje bezig met andere dingen te doen, want het maakt je zo moe, al je energie stop je op den duur alleen maar in de angst van het geen kinderen krijgen, dat het gewoon ook niet meer lukt. Wens je superveel succes en veel vruchtbaarheid, en je kunt me altijd mailen dat weet je he!!

veel liefs loona

Hoi Cenn,
dank je wel voor je lieve berichtje. Ik snap het wel dat je even met andere dingen bezig bent. Lijkt me ook zeer gezond.
Toch hoop ik dat juist het ontspannen en er verder niet echt mee bezig zijn tot een goed resultaat zal leiden.
Groetjes V.

tnx veerle... lief van je!!!!

hoe gaat het met jou dan???

kussie

Mwah, niet zo.... ik heb onregelmatige en lange cyclussen (37 kortste, 45 langste) en mijn NOD (uitgaande van de 45 dagen) is 8 mei.
Heb natuurlijk allang eerder getest. Afgelopen zaterdag en de zaterdag daarvoor. Zwaar negatief natuurlijk. Dus nu dwing ik mezelf om weer tot zaterdag te wachten.
Voel wel allerlei dingen, maar durf nergens op te hopen.
Ook heeft mijn  man laatst vertelt dat hij een spataderbreuk in zijn linkerbal heeft (schoolarts had dit vroeger ontdekt), wat kan duiden op verminderde vruchtbaarheid, maar dat hoeft dus niet.
Al met al een beetje een depri verhaal, sorry hiervoor, maar kan er niet veel meer van maken even. Schrijf het hier op het forum maar gewoon van me af.
We zien het wel.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan