Hoe gebruiken jullie candira druppels?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor het eerst candira-druppels gebruikt, maar ik ben erg benieuwd hoe of jullie die gebruiken. Ik vind de aanwijzingen op het flesje nogal tegenstrijdig met die op de bijsluiter.
Op het doosje staat weer voor uitwendig gebruik, terwijl ze het in de bijsluiter weer over een vaginale-douche hebben. De vaginale-douche die ik ken is die van lactasied, nou dat is toch echt voor inwendig gebruik!

Op het flesje staat bij wassing 10 druppels gebruiken. Ik heb vanmorgen dus 10 druppels op mijn washand gedaan en me gewassen. Het gaf een heel fris tintelend gevoel, licht brandend. Dat brandende gevoel, wat geen pijnlijk gevoel was, bleef wel lang aanhouden vond ik. Klopt dat?
Of moet je de druppels soms eerst aanmaken in een sopje en jezelf dan pas wassen?

Wie weet hier antwoord op voor mij?

Groetjes Mosy

Hoi!

Ik maak in de wasbak een 'badje' warm water, waarin ik een druppel of 4 Candira doe. Ik was me met dat water met een washandje.

Groetjes, Anna.

Ik wil ook graag die druppels kopen maar kan ze niet vinden.
Nu las ik dat jij ze wel had gekocht.
Staan ze achter de toonbank van de Etos of kan je ze gewoon pakken?
Thanx.

ha meiden, wat is dat voor spul? zijn t medicijnen of is t gewoon om lekker te wassen? ik houd wel van badderren en tuttelen dus misschien ook wat voor mij??

groeten, Monique

Hoi,

Het zijn druppels om je vagina mee te wassen.
Ik denk dat ze achter de toonbank staan. Bij de winkel waar ik was tenminste wel.

Het zijn dus druppels, maar ook in sprayvorm te krijgen, die helpen tegen veel afscheiding of nare luchtjes. Hier heb ik meer last van in de zwangerschap. Bij de eerste zwangerschap had ik het ook, maar wist ik niet dat deze druppels bestaan. Zo zie je maar weer, we helpen elkaar aardig op dit forum.

Groetjes Mosy.

ps Anna bedankt voor je antwoord, dat doe ik vanavond dan ook maar zo.

Terug
Bovenaan