HOE GEOBSEDEERD KAN EEN MENS ZIJN????????????????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik had gister mijn NOD en nog niets te zien, maar helaas ookneit een duidelijk positieve test, nu denk ik bijna aan niets anders, zou het wel of zou het niet?
Elke keer als ik naar de wc ga vind ik spannend, ikv oel natuurlijk van alles wat zowel op zwangerschap als ongi kan wijzen.
Zijn jullie hier ook zo druk mee rond je NOD, en het is pas mijn 1e ronde!!!

Liefs Brenda

Hoi Brenda,

Je bent niet de enige hoor!!!!
Ik ben 14 mei ongi geworden na 4,5 week overtijd geweest te zijn. Ben 2x naar de HA geweest en deze dacht ook echt dat ik zwanger was (lich onderzoek) ondanks de 5 neg. testen. Ik had bijna geen verschijnselen behalve een harde opgezette buik, steken re en veel heldere afscheiding. Telkens als ik naar de wc ging zat ik vol spanning in de pot te kijken  in de hoop dat er niets roods (of bruin) mee kwam.
Helaas voor ons maar op onze 1 jarige trouwdag kwamen dan toch die rode duivels om de hoek kijken.  Ik schrok me echt rot toen ik die bruine klodders (sorry, smerig praatje) in de wc zag liggen.

Nu moet ik weer zo lang wachten op mijn volgende NOD en ik weet nu echt niet meer wanneer die is

Elke vrije min ben ik met het zwanger worden bezig, vind ik niet leuk maar wat doe je er aan, wil ZOOOOOOO GRAAG
ermee

Yara

Hoi Brenda,

ja weet precies hoe je je voelt, en moet je nagaan, ik heb het al 6x moeten doormaken, en nog steeds als de dag van de NOD komt, zit ik elk half uur op de wc te controleren.OOh vreselijk, en ooh zo teleurgesteld als het weer eens niet gelukt is. Maarja als je graag iets wilt, dan blijf je volhouden he.
Meis, je kan er niets aandoen, zit gewoon in je, en je wilt gewoon iets heel graag, zou toch raar zijn als je er niet mee bezig bent.

Meis succes en wieweet is het bij jou gelijk gelukt.
Groetjes Natascha

Hoi Brenda,

Ja, ja. Ik ben ook zo geobsedeerd rond mijn nod. Ook al vanaf ronde 1!! Het is gewoon lachwekkend zoals ik er dan mee bezig ben. Heb al menig testje versleten. En ook de tampons, om te kijken of er echt nog geen bloed te zien is, gaan als zoete broodjes over de toonbank ofwel toilet! Ik kan uren naar een zwangerschapstestje staren en houd deze dan op zoveel mogelijk 'lichte' plaatsen, loop alle lampen langs om maar een felbegeerd streepje te ontdekken. Meestal zijn deze dan 'vaag' maar ik zie altijd wel 'n streepje, inbeelding?? Ik weet het niet! Mijn verblijfplaats is dan ook een aantal dagen de badkamer of het toilet beneden. Hier breng ik menige uurtjes door, door te lezen over zwangerschap, vruchtbaarheid e.d. Slaap slecht door de onrust; zou het of zou het niet.
Al met al zijn mijn nod- dagen (yep, zeg maar gerust dagen ipv dag) altijd erg intensief en vermoeiend.
Maar.....ik denk voor iedereen die met zwanger worden bezig is dit wel in meer of mindere mate geld.

Zal voor je duimen,
Liefs Anne

Terug
Bovenaan