Hoe geweldig kan familie zijn....

Ik ben a.s. maandag 37 weken zwanger. 2 weken geleden hebben mijn oudste zus en mijn stiefmoeder mijn huis grondig onder handen genomen.
Vandaag is mijn stiefmoeder weer geweest om het bed bevallingsklaar te maken, de andere bedden te verschonen, de badkamer en toilet een buurt te geven en het hele huis te stofzuigen.
Vervolgens belt mijn zusje of de kinderen vanacht een nachtje bij haar mogen slapen en dat ze ze dan morgen na het avond eten weer naar huis brengt zodat ik even lekker rustig aan kan doen.
Hier zit ik dan......zonder kinderen (even wennen dat wel) in een brandschoon huis en alles klaar voor de grote dag....
Wat mag ik me gelukkig prijzen met zulke lieve mensen om me heen.
Nu ga ik ervan proberen te genieten dat ik even alle tijd voor mezelf en de kleine in mijn buik heb.

Groetjes!!
 
wat geweldig zo een lieve familie ,heb ik helaas niet want ben verhuist na het oosten en al mijn familie zit in maastricht. koester ze maar zulke lieve mensen!
 
ik ben van maart maar herken je verhaal. mijn moeder en zus komen ook regelmatig. me moeder helpt echt veel. met laatste dingen schoonmaken. vanmiddag kwam mijn zus ook de 3 kids halen heb de hele middag lekker niks om handen.. heerlijk zon familie.. en moet zeggen als ik dan me schoonouders bekijk dan doen ze echt niks. dus ben gelukkig met deze dingen..
 
Fijn he zulke familie? Wij mogen ons ook gelukkig prijzen met zo'n fijne familie en ook nog zulke fijne vriendinnetjes die dat soort dingen doen. Op zulke moment voel ik me een heel rijk en bevoorrecht mens! Dat soort dingen zorgen er voor dat je de laatste loodjes volhoud he?
Geniet van een rustig nachtje, ochtendje en dagje!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan