hoe gezond kan griep zijn?

ik ben nu inmiddels 24 weken en 2 dagen zwanger. met kerst 2 weken griep gehad, in januari weer week griep gehad, vervolgens direct 2 weken blaasonsteking, 1 week rust, week blaasonsteking en nu direct weer griep erachteraan. Als ik niet 1 van de 2 heb ben ik vaak ook moe. Onderhand ben ik dat thuiszitten en niks kunnen goed zat. griep is elke keer anders dat wel. buiten dat om ben ik helemaal gezond, ijzer en suikers en hartslag perfect. ziek zijn is al klote maar nu helemaal, je kan al minder met die dikke buik en kwaaltjes en dan ook nog zovaak ziek zijn grrrrrr Moet erbij zeggen dat de koorts heel laag blijft en dat ik nu buikgriep heb zonder overgeven. het is dus wel milder door de zwangerschap. maar toch grrrrrrrr word gewoon gek van

Heel vervelend zeg! Beterschap!
Wat kan helpen is groene thee drinken met cranberry, is heel lekker! Of gewoon cranberrysap en veel drinken dat helpt tegen blaasontsteking. Griep gaat vanzelf over, maar is inderdaad geen pretje tijdens je zwangerschap.

Sterkte!

He balen zeg, beterschap ook! Ik neem aan dat je wel zwangerschapvitamines slikt enzo en lekker fruit eet? Zorg goed voor jezelf! Kan goed begrijpen dat je het helemaal zat bent... succes! liefs

Hi,

Wat balen dat je zo vaak ziek bent! 1 keer is nog wel te hebben, maar dat er iedere keer iets bij komt of opnieuw komt, daar wordt je gek van!

Beterschap.

Gr. Tamara.

ja, dat is het probleem ook, 1x griep ok maar 3x? en tussendoor ook nog kwakkelen? slik netjes elke dag vitamines, eet fruit en groente, ondanks dat ik vega ben toch soms vlees, want de kleine heeft het wel nodig vind ik, drink veel cranberrysap en kammillethee, pfff komt denk ik ook beetje door de winter die zo lang duurde. maar ben het ziek voelen zat, wil energie hebben en deze weken nog wat kunnen doen. nu is een taart bakken voor mijn eigen verjaardag direct een dagtaak. kan er zo chagrijnig van worden. zomer? waar ben je? gezondheid waar o waar ben jij?

Terug
Bovenaan