Hoe goed slapen jullie????

Hoi hoi,

Hoe gaat het het met julie allemaal??? Nou hoop dat jullie beter slapen dan ik, haha!!!
Sinds 2wk slaap ik behoorlijk slecht weet niet hoe ik moet liggen en krijg op den duur erg veel rugpijn!!!
Alle tips zijn welkom en oh ja die van kussen doe ik al dus misschien andere tips???
Verders gaat de rugpijn na het opstaan wel weg als ik loop maar soms blijft het zo'n hele morgen hangen, maar goed weet dat het voor een goed doel is mag ook niet zeuren maar blijft lastig dat wel!!!

Alvast bedankt voor jullie tips!!!

Liefs Sandy 17wk en 1 dag

Om heel eerlijk te zijn heb ik gewoon de hele nacht de radio aan. Mocht ik dan niet kunnen slapen dat probeer ik me wat te ontspannen en me te concentreren op de muziek ipv op mijn lichaam. Als ik dat niet doe dan kan ik wel janken omdat ik zo moe ben en ik de enige in huis ben die niet slaapt. Ook krijg ik dan last van mijn rug, mijn heupen, maagzuur en al dat soort dingetjes. Ik heb mijn matras bij het hoofdeinde en bij mijn voeten een klein stukje omhoog en ik slaap met de voedingskussen.

succes met slapen, groetjes Petra.

Hoi hoi,

wel herkenbaar ja, ik ben zoooo blij met m'n mp3 speler (heb deze voor onze vakantie in mei gekocht). Slaap de laatste tijd heel erg goed (lig bijna in coma zodra ik mn kussen raak) maar heb ook veel muziek geluisterd. Ook vind ik er rust in om naar een caberetier te luisteren. Even wat anders dan muziek en toch alleen maar luisteren, val ik vanzelf in slaap.
Verder lig ik al een hele tijd met een extra kussen onder mn knie, heb dat echt nodig om niet naar mijn buik te rollen (zo sliep ik eerst altijd, nu nog steeds en word dan de volgende morgen erg pijnlijk wakker).

Succes en hoop dat het snel weer beter gaat!

liefs Natasja

Hoi,
Ik begrijp jullie heel goed ik slaap heel licht ben om de afverklap wakker.
Ik slaap ook met een voedingskussen.

Maar je weet waar voor je het doet.
Mijn man heeft vaak nachtdiensten dus dan slaap ik alleen bah bah.
Ik zit veel achter de laptop dan en dit op dit forum onder andere.
Nou dames wie weet spreek ik jullie in de nacht.
Liefs Wendy

Moet zeggen dat ik wel redelijk goed slaap eigenlijk. Ik ben een buikslaper en dat word nu wel wat moeilijker. Moet echt ff goed zoeken hoe ik kan gaan liggen. Slaap nu half op mijn buik en half op mijn zij. Hoef er meestal maar 1x per nacht uit om naar het toilet te gaan. Wel ben ik vaak al vroeg wakker en dat wil zeggen om een uur of 6. Dan ga ik ff achter de laptop of ik kijk ff tv en dan ga ik na een uurtje weer terug naar bed en slaap ik weer lekker verder. Slaap wel met een kussentje (jaapie) tussen mijn benen, maar dat doe ik al sinds mijn zwangerschap van mijn dochter.

Fijne zwangerschap
Liefs Patries
mama v. Lisa Melody 4jr en 15,6wk van de 2de

Ha stelletje (slechte) slapers,

Ik ben ook een slechte slaper. Snel wakker en dan weer slecht in kunnen slapen, vooral als ik de wekker heb staan. Dan weet je: ik moet er over een paar uur uit en als ik niet kan slapen dan ben ik weer zo moe. Stress dus en dus niet slapen. Een comatueuse slaaptoestand lijkt me best lekker kun je ook lekker uitrusten.

Allemaal welterusten....... zzz..........zzz.......

Bloempje (17 wk)

Na jullie verhalen mag ik me gelukkig prijzen. Ik slaap hartstikke goed. Ik ben weleens wakker (om te plassen) maar meestal slaap ik dan zo weer in.
Ik ben ook een echte buikslaper, dat doe ik nog steeds maar dan met opgetrokken knie zodat ik niet helemaal op mijn buik lig.
Ik hoop dat ik de hele zwangerschap zo goed kan slapen en voor jullie hoop ik natuurlijk dat het beter gaat.

Slaap lekker!

Groetjes Karin

HELAAS herken ik je probleem. Rond 4 uur wordt ik zo stijf als een plank wakker met een zeer pijnlijk rug. Ik kan dan niet meer liggen. Niet op mijn zij, niet op mijn rug. Gewoon helemaal niet meer zonder gek te worden van de zeurende pijn. Ben ook doodmoe! Enne nog maar 18 weken dus we moeten nog zo lang en we worden alleen maar dikker!! Ik denk erover om even een fysio te bellen om erger te voorkomen. Maargoed als ik eenmaal een warme douche heb gehad en in beweging kom is de pijn ook weer weg. Tis echt die ochtendstijfheid die jij beschrijft. Mss 's nachts de wekker zetten om even te gymen!

gr.ing

Terug
Bovenaan