Hoe groot en hoe zwaar zijn de baby's nu?

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen ben ik weer naar het consultatiebureau geweest. Stijn is morgen veertien weken oud en hij is al 64.5 cm lang en hij woog 7.522 kg. Als hij zo blijft groeien wordt hij zeker twee meter zei de arts. En mijn man is 1.74 cm en ik 1.71 cm. Misschien wel grappig om een tabelletje te maken:

Naam:                                   leeftijd:                                 Lengte:                              Gewicht:  

Stijn                                          14 weken                           64.5                                     7.522

djaimy is het laatst gewogen toen hij zijn 1e prikjes kreeg hij was toen 9 weken en nu is hij elf en halve week.

djaimy 9 weken              53,5 cm                     4800 gram

naam       leeftijd       lengte       gewicht

mick         13wkn       59,2             6,2

hoi
anouk is gewogen en gemeten met 10 weken,nu is ze 12 weken

naam   leeftijd   lengte   gewicht
anouk    10 wk     54,5         5.830

hoi,

meryem heeft haar tweede set prikjes gehad en toen ook gewogen en gemeten op  30 augustus.

naam                   weken               lengte en gewicht.
meryem           18 weekjes     64 cm en weegt 6830 kg.

ze zit boven het de midden curve, ze draait van links naar rechts ze lag ook bijna op de grond want daar had de arts niet op gerekent.hihi

groetjes bianca

oeps ik bedoelde net boven de middelste curve meryem zit nu ook op schoot ze zit constant naar het toetsenbord te grijpen vandaar de typefoutjes ......groetjes

hoi hoi
jaeda is nu bijna 10 weken
ze is gewogen met 8 weken
toen woog ze 5765 en was ze 57 cm groot
hollands welvaart
groetjes poohbeer

mijn zoontje is 13,5 week en weegt 6,6 kg lengte weet ik niet, moet volgende week naar cb.   heb een weegschaal van m'n moeder, zit in de kraamzorgbranche.
maar is dit gewicht  te zwaar of niet?

Terug
Bovenaan