hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes nu?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Lars is nu 5 maanden oud, en hij moest vandaag op controle bij de kinderarts.
Hij weegt nu precies 8 kilo en is 71 cm lang (bij de geboorte  was hij 4100 gram en 52 cm).

Volgens de kinderarts is dit heel netjes. Ik vind het zelf eigenlijk wel erg groot/zwaar. Mijn dochter was met 9 maanden pas 71,5 cm en haar gewicht was toen 8625 gram.

Ben benieuwd hoe groot en zwaar jullie kindjes nu zijn?

groetjes Sanneke

Hallo,

Roan woog vorige week dinsdag 5 1/2 maand   7100 gram en was 65 cm. Hij was in 4 weken tijd maar 300 gram gegroeid. Is wel weinig maar Roan is een heerlijk vrolijk ventje en heb ik niet het idee dat hij niet genoeg eten krijgt.

Groetjes Frida

Hoi,

Wij zijn voor 2 weekjes terug weer naar het cb geweest.
Yordi was toen bijna 7,5 maand en woog toen 8190 gram en was 71 cm.
Volgens de kinderarts was dit keurig.
Hij was toen 600 graam aangekomen met de vorige keer. Ik dacht dat dit te weinig was, maar de kinderarts vond het prima.
Dus we gaan zo heerlijk door en op naar de volgende keer weer.

Liefs marielle

vorige week dinsdag woog onze vent (7,5 maandjes jong) 9,5 kilo en is 71 cm lang. Zit net iets boven het gemiddelde maar ik heb het idee dat hij nu even niet meer zo hard groeit (ook wel eens fijn dan passen de leuke kleertjes langer..hahahaha)

groetjes
Sjan

Hallo,

Mijn mannetje is maandag 5 maanden en weegt 6850gram en is 63.8 cm.
En volgens het cb en de groeicurver, een gemiddelde baby. Beetje een ukkie, maar wel met vreselijke bolle wangen en benen. Zoooo lief.
En tevreden en gezond en dat vind ik toch wel het alle belangrijkste!!!

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Raoul is vandaag precies een 6 maanden. Dus een klein feestje.
Afgelopen maandag   is hij naar de cb geweest en hij was 71,5 cm en 8700 gr.
Dus lekker groot, hij zit iets boven het gemiddelde, maar ja hij was ook al 55 cm bij de geboorte.
Mijn dochter van bijna 3 jaar zit juist iets onder het gemiddelde.

Groetjes Saartje 06

Hoi,

Norah is a.s. zondag 7 maanden en vandaag woog ze 7325 gram. Ze is 66,5 cm lang. Ze zit net even onder het gemiddelde, prima dus!

Groetjes,
Jamie

Hoi

Ik kom net terugvan het cb. Dean is vandaag precies een half jaar oud en hij weegt 8385 gr en is 70 cm lang. Dus hij doet het goed

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan