hoe groot is de kans dat het nog misgaat

A

Anoniem

Guest
ik heb soms hele rare angsten.
ik heb al een kindje verloren met 18 weken eerder in een zwangerschap.
nu ben ik 24.5 weken zwanger ben er ook heel gelukkig mee.
gisteren bij de gyn geweest en alles is goed.
20 weken echo was ook goed.
maar soms slaat de angst weer toe dat het mis kan gaan maar de kans is nu natuurlijk heel klein zijn er nog meer dames die met deze angst lopen.
groetjes ingrid

Ik denk dat het heel gewoon is dat je die angst hebt, je voelt je pas zeker als je zeker weet dat het geboren mag worden en dus echt levensvatbaar is.
Ik moet morgen voor 20 weken echo en er gaat weer vanalles door mijn hoofd!
Wat nu als het nu nog misgaat? Ik kan ook niet wachten tot ik dat hummeltje in mijn armen kan houden!

liefs Daantje

Hoi Ingrid,
ik kan er over meepraten hoor en begrijp wat je bedoelt. Inmiddels hebben we gelukkig een gezonde zoon en ben ik nu ruim  20 wk zwanger van de 2e zoon.  
Die angsten bleven bij mij. Wel helpt het bij mij dat ik het elke dag voel bewegen nu.
Vervelend is dat die onzekerheid bij mij alleen niet stopte na de geboorte van mijn zoon. Het liefst zit je dag en nacht naast het bedje te kijken of ze nog wel ademen.
Weet je wat het is, je kan jezelf helemaal gek maken totdat het straks nog alles gaat overheersen. Maar vergeet nu vooral niet lekker te genieten van de bewegingen die je voelt. Zo belangrijk !!!!

Succes en maak je niet gek ...... enne .... laat je ook zeker niet gek maken door anderen en door de gekke verhalen die je soms leest op internet. Vertrouw op je eigen lijf!

Liefs
Gwenne

Terug
Bovenaan