Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje. 4 Maanden geleden ben ik bevallen. Nu een aantal weken geleden waren mij man en ik erg intiem, hij kwam er toen heel even bij mij in, maar ik riep gelijk dat kan niet want ik slik de pil nog niet. Hij stopte gelijk. Hij had echter wel last van voorvocht. Ik ben vlak daarna gestart met de pil maar zonder eerst te wachten op een menstruatie. Volgens mijn arts hoefde dat niet. In mijn stopweek heb ik wel gebloed maar het was lang niet zo veel als ik normaal gewend ben. Terwijl dit de eerste menstruatie na mijn zwangerschap is. Ze zeggen dat je dan juist vaak heftig bloed.
Nu heb ik sinds 1,5 week wat klachten die ik eigenlijk in de wind probeer te slaan. Mijn man heeft al een paar maal gezegd: je bent toch niet zwanger?
Ik heb het s'avonds elke keer zo ontzettend koud, ben veel moe ( maar ja dat kan ook komen door de kleine), ben regelmatig misselijk ( soms dagen wel en soms weer dagen niet)en nu vanavond voor het eerst gespuugd na het eten. Ik slik de pil nu nog steeds.
Mijn vraag is dus kun je van een beetje voorvocht zwanger worden en als je man zo kort in je zit?????? En kun je testen terwijl je de pil slikt????????

Alvast bedankt!!
Muis
 
Hoi'

Wat een verhaal, met de pil kan je ook gewoon testen hoor volgens mij.
En ja in voorvocht zitten volgens mij ook sperma cellen....
Suc6 en laat het even weten....
 
Tja, tijdens de biologie les op de middelbare school leerde je al dat je van voorvocht zwanger kan worden. De kans is klein, vooral als het maar 1 keer was. Maar er is een kans.
Gooi er een testje tegen aan zou ik zeggen!
 
Tja, tijdens de biologie les op de middelbare school leerde je al dat je van voorvocht zwanger kan worden. De kans is klein, vooral als het maar 1 keer was. Maar er is een kans.
Gooi er een testje tegen aan zou ik zeggen!
 
yep is heel goed mogelijk, bewijs loopt hier rond als een 3 jarige hihih..
En dat was ook nog met condoom!

Maar goed er zit maar 1 ding op en dat is testen.

Laat je ons het weten?
 
yep is heel goed mogelijk, bewijs loopt hier rond als een 3 jarige hihih..
En dat was ook nog met condoom!

Maar goed er zit maar 1 ding op en dat is testen.

Laat je ons het weten?
 
Terug
Bovenaan