hoe groot is de kans?

A

Anoniem

Guest
na 5 maanden de pil te hebben gebruik lichte pil. kans op en zwangerschap. want ben heel moe deze 2 weken. ik wil het liefst alleen maar slaapen en slaapen. 7 mei was me laaste ongesteld dag. dus denk zelf dat ik rond 4 mei kan testen. maar op internet zegen al 30 mei kan ik en thuis test doen. daar bedoel ze zeker en zwangerschap test?

Tja, ik zou natuurlijk kunnen, maar bij allebei mijn zwangerschap had ik helemaal geen zwangerschapsklachten tot week 6, dus een week na het eigelijke ongesteld worden.
Toen pas werd ik een beetje misselijk, in week 7 steeds meer en vermoeidheid kwam pas echt in week 7.
Maar goed geen mens is hetzelfde dus wie weet.
Je kan dus inderdaad vanaf 4 juni testen als je niet ongesteld bent geworden met een zwangerschapstest

Oeps, ik bedoelde natuurlijk niet ik zou natuurlijk kunnen maar HET zou natuurlijk kunnen (foutje)

bobian. was het gelijk raak toen je gestopt was met de pil?

quote: Bobbian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 10:40:45'));

Oeps, ik bedoelde natuurlijk niet ik zou natuurlijk kunnen maar HET zou natuurlijk kunnen (foutje)

hey bobbian,
was het gelijk raak toen jij gestopt was met de pil?

Nee het was niet gelijk raak, bij onze eerste 3 maanden en bij de tweede 5 maanden na het stoppen
Wel had ik toen ik afgelopen februari stopte met de pil last van een soort opvliegers, werd ook 3 dagen later dan ik dacht ongesteld.
Het zweet kwam gewoon opzetten en had mood swings, echt heel raar.
Mijn lijf moest dus echt even wennen dat ik gestopt was met de pil.
Maar ben nog niet zwanger.

quote: Bobbian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 10:39:41'));

Tja, ik zou natuurlijk kunnen, maar bij allebei mijn zwangerschap had ik helemaal geen zwangerschapsklachten tot week 6, dus een week na het eigelijke ongesteld worden.
Toen pas werd ik een beetje misselijk, in week 7 steeds meer en vermoeidheid kwam pas echt in week 7.
Maar goed geen mens is hetzelfde dus wie weet.
Je kan dus inderdaad vanaf 4 juni testen als je niet ongesteld bent geworden met een zwangerschapstest

weet jij wat mijn overkomt. ik had dus gedaan met met vriend,   gisteren   avond. en na de   sex,ben ik naar de w,c gaan. had ik licht bloed. en nu vanocht heel helder. meschien heb hij mijn     beetje pijn gedaan. maar ik merkt er niks van.   en tijdens de   sex. moest ik stopen. omdat ik zo nodig moest plassen. vind dit allemaal vreemd. weet niet wat ik   er   van moret denken

Terug
Bovenaan