Hoe groot is jullie baby?

<p>Hoi hoi, </p><p>Ik was benieuwd hoe groot jullie baby's zijn! Juist heel groot, of fijn en klein? :)</p><p>Guusje is 4 maanden en 74 cm groot. Weegt ongeveer 7.5 kg. </p><p> </p><p>Ik ben benieuwd :) </p>
 
Hoi! 
Wat een flinke knul al hee! 
Mijn zoontje was ook wat steviger dan mijn dochter en merk nu ook aan veel kleertjes ook langer(is ook normaal natuurlijk dat jongetjes groter zijn dan meisjes) 
Zoontje van augustus, dochter van oktober. Mijn dochter draagt nu ná haar eerste verjaardag de winter kleertjes in maat 74 die mijn zoontje dus aan had toen die 5 /6 maanden was? heel grappig om te zien.
Mijn moeder heeft ook nog veel baby Kleertjes van mij bewaard en die past mijn dochter precies in het juiste seizoen(ik ben ook van oktober) 
Ze was met 11 maanden precies 74cm en woog zo'n 8 kilo, en is de afgelopen 2 maanden niet heel veel gegroeid heb ik het idee. 
Groetjes 
 
Mijn dochter is 15 maanden, is heel netjes bijna 11 kilo en hopelijk inmiddels 74cm. Wij hebben een compacte versie?
 
Mijn dochter heeft inderdaad maat 80! Reuze baby ? Helemaal niet erg, als ze maar niet groot blijft. Vind ik sneu voor een meisje. Helemaal in de puberteit. 
 
[quote quote=10363746]Hoi! Wat een flinke knul al hee! Mijn zoontje was ook wat steviger dan mijn dochter en merk nu ook aan veel kleertjes ook langer(is ook normaal natuurlijk dat jongetjes groter zijn dan meisjes) Zoontje van augustus, dochter van oktober. Mijn dochter draagt nu ná haar eerste verjaardag de winter kleertjes in maat 74 die mijn zoontje dus aan had toen die 5 /6 maanden was? heel grappig om te zien. Mijn moeder heeft ook nog veel baby Kleertjes van mij bewaard en die past mijn dochter precies in het juiste seizoen(ik ben ook van oktober) Ze was met 11 maanden precies 74cm en woog zo’n 8 kilo, en is de afgelopen 2 maanden niet heel veel gegroeid heb ik het idee. Groetjes[/quote]
Heb vaak het idee dat meiden net wat harder groeien dan jongetjes! 
 
Terug
Bovenaan