Hoe groot/klein zijn ze al/nog???

Weet niet goed hoe veel hij nu weegt maar schat hem tussen de 7,5 a 8 kg nu.een maans geleden woog hij er ruim 7 kg.en was 66,2 cm,denk nu 68 a 69 cm.
Kyandro draagt maatje 68/74
koop nu alleen nog maar maat 74 of 80 voor de zomer.vooral shirtjes in maat 68 worden soms al kort.broekjes gaan nog beter in 68.
gaat snel he!
liefs jootje

hey,

gaat super snel! Floor is 5.5 maand, en ze weegt nu 6800 gram en is 64 cm... Had gister de baby van een vriendin vast ( momenteel rond de 3500 gr) en kon me niet eens meer herinneren dat Floor zo klein was :(

liefs,

T

Virginia woog bij de laatste meting 1,5 week geleden 7.3 kilo en was 64 cm.

Truitjes maat 62 passen goed maar broeken is toch echt maat 68. Ze is nu 4 maanden.

Groet
Yvonne

Ela is nu 4,5 maand en heeft al 3 of 4 weken maatje 74 aan! Broekjes zelfs maat 80 anders zit 't veel te strak om dr buik. Ze weegt 8 kilo en is 68 cm (2 weken geleden bij buro).
Ze is gewoon een grote voor haar leeftijd, niet extreem, ze zit bovenaan in de graffiek.
Liefs

mijn meisje is nu 4 maanden en was 1 wk geleden bij CB 62 cm en 6300gram, zal nu dus wel zo rond de 6,5kilo zitten. Kleertjesmaat is nu echt 62. Ze heeft heerlijke volle babywangetje(vind ik), maar een hoop mensen zeggen over haar oh wat is ze groot, flinke meid. Terwijl ze gewoon op het gemiddelde zit van de grafiek...?! Maar de meeste mensne om ons heen zijn alleen kindjes gewend die best te vroeg geboren zijn en die hadden ook niet zo veel babyspek en denk dat ze haar daarmee vergelijken.

Ach ja, ik weet dat ze het goed doet dus laat maar kletsen

Tja, iedereen heeft altijd wel wat op of aan te merken; vinden ze je kindje niet dik, dan vindenze 'm wel dun, vinden ze 'm te groot of te klein; het is altijd wat ;-) lekker niks van aantrekken! Belangrijkste is dat je een gezond kind hebt dat lekker in zijn of haar velletje zit!!!

Maar goed: Warren groeit als kool, isbijna 5,5 maanden en krijgt nog steeds uitsluitend borstvoeding. Hij was van de week zo'n 7,7 kilo en ruim 70cm. Maat 68 past alleen nog als broek, hemdjes, truitjes en rompertjes maat 74.

Het is zo'n onwijs vrolijk kind! Echt een feestje!!
En ook heeeel ondernemend, dat belooft wat straks...

X
Evje

Terug
Bovenaan