Hoe groot zijn capsules Boezemvriendjes?

Hoi allemaal, eigenlijk heb ik alleen een korte vraag: heeft iemand een vergelijkende foto van de capsules van Boezemvriendjes om te zien hoe groot deze zijn?
Ik heb namelijk enkele weken geleden een borstontsteking gehad en de melkproductie van die borst blijft nog steeds achter (niet volledig weg maar soms komt er maar 20ml uit). Vaker aanleggen en power kolven, borstvoedingsthee al geprobeerd. De reden dat ik de Boezemvriendjes nog niet had besteld, is omdat ik heel moeilijk pillen kan slikken. Meestal los ik die op of ze moeten echt klein zijn dat het me lukt om pillen door te slikken. Ik vrees dus dat de capsules te groot voor mij zullen zijn. Maar ik wilde toch kijken of ik het kan proberen mocht de grootte meevallen, vandaar de vraag!
Of als iemand weet of het mogelijk is de capsules in 2 delen te kunnen slikken, of enkel de inhoud, dan hoor ik dat ook graag :)
 
In mijn ervaring in het makkelijker medicijnen te slikken, met behulp van sinaasappelsap. Verhult niet alleen de smaak, maar zelfs een beetje de structuur, doordat de sap wat troebel is.
Ik had vroeger zelfs moeite me hele kleine pilletjes, totdat iemand me deze tip gaf.
 
Terug
Bovenaan