hoe hebben jullie dit gedaan/of hoe gaan jullie dit doen??evt tips?

A

Anoniem

Guest
hey meiden,binnenkort wordt jayda ook een jaar en ik zit nu heftig na te denken van hoe zal ik dat allemaal aan pakken..??

hoe hebben jullie dat gedaan of gaan dat doen?

*verjaardag op de dag zelf of andere   dag bijv in t weekend?(ik ben zelf meer vd dag zelf)
*hoe met dr slaapjes ivm met visite??(omdat velen overdag werken en jayda gewoonlijk om ong 19.00 op bed ligt)
*uitnodigingen,hoe/wat.en lieten jullie aan de visite over wie wanneer?

misschien denk ik hier wel veels te moeilijk over maar het houd me wel steeds bezig dus wou graag van jullie horen wat jullie vinden/doen
alvast bedankt!!!groetjes antoinet

Hoi

Wij houden de verjaardag altijd in het weekend en dan overdag.
Doordat wij jonge opa's en oma's hebben is het anders een heel groot probleem.
Iedereen werkt namelijk de hele week en 's avonds is voor de kinderen geen optie.Dan zijn ze gelijk helemaal van slag.
Wij hebben dan de hele dag openhuis,maar wij zijn heel duidelijk met de slaapjes.Joyce gaat op haar eigen tijd naar bed en komt ook weer op de gewone tijd naar beneden.Dit ging goed gisteren.En de jongens weten ook niet beter dan dat ze 2 keer jarig zijn.De dag zelf en de zondag erna.We proberen nu wel de verjaardagsfeestjes voor vriendjes op de echte verjaardag te houden,want 3 keer in 1 week jarig is wel erg veel.

Groetjes Jessica

hoi hoi,

roan is op een maandag jarig en dan vieren we dit ook
gewoon , ik heb gister de uitnodigingen verstuurd en
wij doen het s`middags en s`avonds, de meesten komen na
schooltijd en als roan moe is dan gaat hij naar bed,
sàvonds ligt hij er nooit voor 8 uur in dus dat is geen probleem denk ik.
veel succes in ieder geval...

groetjes mascha

Hoihoi,

Wij geven een begin en een eins tijd aan afhankelijk van wanneer Marissa tegen die tijd slaapt. Ook zetten we op de uitnodiging wanneer we de taart aansnijden. We hopen dat iedereen daar dan bij is. Opa en oma mogen wel langer komen maar Marissa gaat wel gewoon naar bed wanneer ze moe is anders krijg je een heel vervelend kindje. Wij vieren het wel op haar echte verjaardag maar die valt dit jaar ook op zaterdag dus dat is makkelijk.

groetjes

Linda

toevallig heb ik afgelopen zaterdag de uitnodigingen verstuurd.
dit staat er op de uitnodiging:

op 8 juni word ik eindelijk 1 en dat wil ik graag met jullie vieren!

het feest is van 13.00 uur tot 16.00 uur.
om 14.30 uur snijden we de taart aan!!!!!!!!!

puck

lijkt me duidelijk toch?
en inderdaad om 16.00 uur is het slaapjestijd dus gaat puck gewoon naar boven....

Wij hebben nog vijf weken te gaan voordat het zover is. Wij hebben een redelijk grote familie en ook nog vrienden die ons na staan. In 1x wordt daarom lastig. Bovendien wilde ik het op de dag zelf vieren, maar mijn man op zaterdag. Maar dan zijn oma en opa al op vakantie. Daarom doen we het donderdags voor iedereen die dan kan en zaterdag voor de rest. Donderdag snijden we met de opa's en oma's de taart aan. We vieren het in de middag, van 13.00 tot 18.00. Dus na haar slaapje.  

Hoi hoi,

op de verjaardag zelf zijn er een paar mensen geweest. 4 in totaal.
Wij hebben het die zondag daarna voor iedereen gedaan... Het was wel erg druk voor Dylano... Hijs een paar x in huilen uitgebarsten omdat hij niet meer wist waar hij het moest zoeken. Maar dit schijnt vaker voor te komen op de 1e verjaardag.
Wij hebben hem gwn naar bed gedaan, als hij moe was. Jammer voor de visite mss, maar beter voor hem! Hij heeft trouwens ook meer geslapen als vantevoren, maar dat vind ik nix gek met die indrukken allemaal.

Liefs Debby.

14 juni word ik alweer 1 jaar. Ik zou het leuk vinden als jullie ook komen.
Vanaf 11:00 zijn jullie welkom. De koffie, thee en taart staan dan klaar. Dan mag ik ook voor het eerst een taart eten en een kaarsje uitblazen. De andere gasten komen vanaf 12:00. Ik vind het namelijk leuker om eerst met mijn opa’s, oma’s, ooms, tantes en neefjes te vieren.
Om 14:00 ga ik wel even naar bed tot 16:00. Daarna kunnen we verder feesten tot 19:00, want dan moet ik echt gaan slapen.

Dit hebben we op de uitnodiging voor de fam. gezet. We beginnen eerst met alleen de naaste fam. (onze gezinnen)hier hebben we bewust voor gekozen, zodat het dan even wat rustiger is en Vera er ook meer aan heeft. Zij mag dan ook haar taart aanbreken (afbreken)

groetjes daan

Terug
Bovenaan