Hoe hebben jullie het aan de familie verteld???

Hoi allemaal,

Wij gaan dit weekend aan onze ouders vertellen dat ze weer opa en oma worden. Het is nog wel vroeg, maar na afgelopen jaar kunnen ook hun positief nieuws gebruiken.

Wij hebben voor onze oudste,Dion nu 2 ½ jaar, een t-shirt laten maken. Daar staat een aapje in een luier op die zijn arm omhoog houdt en roept: Yes! Ik krijg een broertje of een zusje.    

Hij zelf heeft het allemaal nog niet door en snapt het allemaal nog niet. Dat houden we nog maar even zo tot de buik helemaal zichtbaar gaat worden en het daarom voor hem ook duidelijk gaat worden.

groetjes Claudia.

Hoi Claudia,

Onze ouders hebben we het meteen verteld eigenlijk.
Maar onze kennissen en vrienden weten nog van niks.
Morgen vier ik mijn verjaardag en dan krijgt onze oudste een t-shirt aan met op de voorkant: IK BEN STOER... en op de achterkant: IK WORD EEN GROTE BROER!

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Ik las net het verhaal over het verlies van je dochtertje. Wat vreselijk. Wij hebben dit in onze omgeving 2x meegemaakt. Een goede vriendin van ons verloor haar zoontje vorig jaar met 34 weken zangerschap en een andere vriendin verloor deze maand haar zoontje na ook 42 weken zwangerschap. Zo vreselijk verdrietig!
Ik heb echt bewondering voor je dat je nu al zo positief reageert op al onze berichtjes op het forum hier. Over onze onzekerheden en kleinigheden vergeleken bij jullie verlies!
Ik hoop met heel mijn hart dat jullie een gezonde baby mogen krijgen na een gezonde zwangerschap!

Liefs, Billie

Ik heb ook net een t-shirtje besteld met op de voorkant: Hoera ik krijg een
En op de achterkant: een broertje of zusje
Ik wil het zo aan de grote broer en zus laten weten. Op 26 maart is mijn vader jarig en dan krijgt de jongste het shirtje natuurlijk ook aan. Het wordt voor hun het 3e kleinkind dit jaar.

Groetjes,

Els

Wij hebben het mijn moeder, zusjes en paar vriendinnen  al direct verteld.
De vorige keren deden we dat ook en hebben we toen het mis ging heel veel steun aan gehad.

Na de 1e echo op 20 febr. mocht van ons heel de wereld het weten!

Terug
Bovenaan