hoe hebben jullie het verteld aan je moeder

A

Anoniem

Guest
Wie weet er een leuke manier om te vertellen aan je familie dat je zwanger bent en na hoeveel weken hebben jullie het gezegt.

Ik moest vorige week donderdag ongesteld worden en ben er gister achter gekomen dan ik zwanger ben ik wil het eigelijk al van de daken schreeuwen.

Nu ga ik zaterdag met me moeder broertje enz uit eten en wil ik het eigelijk al vertellen, wat zouden jullie doen.

Hoop dat jullie leuke ideen hebben

groetjes nancy

Hoi Nancy,
gefeliciteerd met je zwangerschap. Je moet het vertellen als je er aan toe bent. Sommigen willen per se wachten tot na de eerste echo, anderen vertellen het meteen. Ik heb het bij mijneerste zwangerschap direct verteld. Dat werd helaas een miskraam, maar ik had wel veel steun van de mensen, omdat ze het allemaal al wisten.
Mijn tweede zwangerschap durfden we niet te geloven. Tegen mijn familie heb ik het toen al wel snel verteld, maar vrienden, kennissen en collega's kregen het pas later te horen. Max is inmiddels anderhalf.
Bij deze zwangerschap heb ik het weer direct verteld. Had te maken met mijn werk, planning voor het nieuwe schooljaar en zo (ik werk in het onderwijs). En omdat ik het mijn directeur verteld had, heb ik het daarna ook maar aan de familie verteld. Ik was toen echt net 4 weken.
Mijn vader hebben we de eerste keer een doos gegeven met daarin een pak beschuiten en twee pakken muisjes. De rest van de familie hebben we het gewoon verteld. De tweede keer hebben we mijn vader een boekje gegeven over een super-opa. En deze zwangerschap hebben we niets bijzonders gedaan.
Geniet er lekker van, ook van je etentje.
Groetjes,
Patricia
37+4

Hoi Nancy,

Een vriendin van mij heeft een paar babyschoentjes gekocht en die bij haar moeder op tafel gelegd zonder verder iets te zeggen. Maar natuurlijk wel met een enorme .

Groetjes Alina

hoi nancy,
wij hebben het al met 5 weken verteld omdat we zo blij waren en het gewoon niet voor ons konden houden, En ook de mevrouw van moeders voor moeders zei: als het fout zou gaan zou je het waarschijnlijk ook vertellen dus waarom deel je het geluk en je onzekerheid niet, dat vond ik wel een goede.
Wij hebben 2 rompertjes gekocht en die laten bedrukken met de tekst: nu ben ik nog veel te klein maar als ik deze pas willen jullie dan mijn opa en oma zijn?
Dat vonden wij een hele leuke manier en mijn ouders en mijn vriend zijn moeder vond het helemaal geweldig....Nu ben ik ondertussen bijna 34 weken en ga ik aftellen.
Heel veel succes en sterkte met je zwangerschap.
veel liefs saskia

Hoi allemaal,

Wij hebben het nu ook tegen iedereen verteld vanaf het begin!!! Bij onze eerste zwangerschap hebben we dat niet gedaan en toen werd het en miskraam en dat was veel erger om te vertellen vindt ik, je had veel liever goede nieuws willen vertellen vandaar!!! Nu wist iedreen ook het werk het vanaf het begin en das wel leuk iedereen leeft dan met je mee!!!
Succes hoor met je zwangerschap en geniet van deze bijzondere tijd!!!!

Liefs Sandy 21wk en 5dgn

Terug
Bovenaan