Hoe hebben jullie je familie verteld dat je zwanger bent?

Hii!!
Wij hadden de kraskaarten van de prenatal gekocht... met je wordt opa en je wordt oma! Super leuk! Verder niets speciaals gedaan ? 

Wij hadden in een plastic witte doos ballonnen gedaan met hhelium. Dus inpakken ballonnen erin en dan zonder deksel dan komen de ballonnen er uit als je het openscheurt. Op de ballonnen stond greatest grand dad & mum met roze en blauwe ballonnen. Gender reveal zelfde  idee alleen dan blauwe (of roze) confetti in de helium ballon en dan kapot moeten prikken. Op YouTube staan ook veel leuke ideeën !! Liefs

Wij hadden bij de action van die 3d lijstjes gekocht. Aan het touwtje hadden we 3 hartje gehangen met lieve opa& oma. Bij t fotostukje hadden we de echo foto gekopieerd erin geplakt en dan erboven een klein gedichtje met je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, mag ik in juni 2019 in dit lijstje misschien? En dan op de bodem allemaal roze blauwe en witte muisjes gestrooid.

Wij hadden bij de action van die 3d lijstjes gekocht. Aan het touwtje hadden we 3 hartje gehangen met lieve opa& oma. Bij t fotostukje hadden we de echo foto gekopieerd erin geplakt en dan erboven een klein gedichtje met je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, mag ik in juni 2019 in dit lijstje misschien? En dan op de bodem allemaal roze blauwe en witte muisjes gestrooid.

Ik had voor mijn ouders een schoonouders koekjes gebakken. Fortune cookies met een eigen tekst er in. Ee hadden de tekst we hebben meer plezier met 4! En geluk zit in een klein koekje, maar ook in mijn buik! Mijn moeder vond het geweldig! Bij mijn schoonouders viel het kwartje niet meteen wat het ook super leuk en grappig maakte ?

Ik heb kerstballen laten bedrukken met Hoera je wordt oma/opa/tante! Willen het met de kerst graag vertellen vandaar. Dan kijken ze niet raar op van een cadeautje. Wil in de cadeauverpakking ook graag de echo erbij doen, hopelijk heb ik die dan gehad.
Voor onze oma’s wil ik nog iets anders verzinnen. Misschien wel foto in lijstje. Kan het bij de rest van de vazameling op de kast ?

Terug
Bovenaan