Hoe heet zo'n apparaat waarmee ze het hartje luister bij de VK?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik hoorde iemand zeggen dat ze zo'n apparaat bij de kijkshop heeft gekocht waarmee je het hartje van de baby zelf op elk gewenst moment kan luister.
Nu wil ik eens kijken wat het kost maar ik kan gewoon totaal niet op de naam komen hoe dat apparaat nou heet.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Peggy

een doptone!

Volgens mij is dat ding in de winkel te krijgen onder de naam BellyTalk ofzo.... heb er weleens van gehoord alleen nooit zelf gehad.

je kan het ook huuren moet je even onder babytalk kijken bij google liefs jolanda 25 weeken zwanger

hoi,

ze noemen het ook wel eens een DOPPLER geloof ik

succes ermee

groetjes moekje

p.s. maak jezelf niet gek ermee he , komt vaker voor dat je zelf het hartje niet hoort

Hallo,
Verloskundigen gebruiken een doptone.
Soortgelijk apparaat wat je met koptelefoontje kunt beluisteren wordt volgens mij verkocht onder de naam Babysound.
Op marktplaats wort dit ook 2ehands aangeboden.
Groetjes, Yoeke

Hoi,
tijdens mijn vorige zwangerschap hadden we een bellytalk gehuurd (www.bellytalk.nl), daarmee konden we het hartje al horen vanaf een week of elf! Het kostte geloof ik zo'n 30 euro per maand, dus toen ik op marktplaats zo'n firstsound zag voor 30 euro heb ik er meteen een gekocht. Maar... ben nu bijna 15 weken zwaner en hoor nog steeds het hartje niet. Die bellytalk is echt vééééél gevoeliger, we zitten er nu over te denken om er toch maar weer eentje te huren, 't was zo leuk, iedere avond een luisteren!

zou ik nooit aanschaffen zo'n apparaat. Ze zijn veel minder gevoelig dan de normale dopplers in de verloskudnige praktijk. Zit jij op zaterdagavond naar je buik te luIsteren: hoor je niks, gelijk paniek natuurlijk...nee bedankt.
groeten eLKE
ps volegsn mij hoor je ook bijna niks als je een voorliggende placenta hebt.

Hoi Peggy,
Dat heet inderdaad een doptone waar de vk mee luistert. Ik heb er een via internet gehuurd. De Bellytalk en deze is net zo proffesioneel als bij de vk. Je kunt het hartje er heel goed mee horen. Ik heb de bellytalk sinds ik 12 weken zwanger ben en het geeft mij echt rust als ik een tijdje niets heb gevoeld. Je hebt ook andere luisterapparaatjes maar die zijn lang niet zo proffesioneel dus daar heb je inderdaad de kans mee dat je niets hoort. Gewoon huren bij www.Bellytalk.nl via internet. Je kan hem weer terugsturen als je bevallen bent. Volgens de vk kan het ook absoluut geen kwaad om af en toe even te luisteren.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan