Hoe herken ik mijn eisprong??

A

Anoniem

Guest
Hai   meiden,

Hoe herken ik mijn eisprong?
Ik verwacht hem deze week, maar ik voel maar niks! ben wel braaf om de dag aan het klussen.... haha
Ik verlies momenteel wel meer afscheiding, is wat licht bruin/roze.... Ka dit de eisprong zijn??
Ik hoor graag van zoveel mogelijk van jullie, dan heb zo veel mogelijk aanknopingspunten..
Thx!!!

xx Es

Hallo,

Ik zit in de  tweede ronde en heb 1 eisprong gehad. Ik heb er helemaal niks van gevoeld Mijn enige aankknopingspunt is (na dit achteraf te hebben geteld) een slijmprop die ik  2-3 dagen voor mijn eisprong "verloor".

Volgens mij voelt niet iedereen haar eisprong.

Succes met klussen in ieder geval, dat kan nooit kwaad!!

Gr.
Pip

Hoi,

Ook zit pas in 2e ronde dus heb niet veel ervaring.
Maar van eigen beleven en wat ik gelezen heb kan ik je het volgende vertellen

Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik.

Drie à vier dagen voor je ovulatie tot één à twee dagen na je ovulatie wordt in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden. De baarmoedermond wordt zachter en de opening wijder. Het vaginale slijm is helder van kleur, elastisch, vloeibaarder en je kunt er draden van trekken van ongeveer tien centimeter lang hihih

Als je er echt op gaat letten, zul je zien dat er in deze dagen wat glibberig slijm aan het wc-papier blijft zitten. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong. De rest van de maand, vanaf ongeveer vier dagen na de eisprong, is het vaginale slijm ‘droog’ of wit korrelig en ben je ‘niet’ – of in ieder geval minder - vruchtbaar.

hoop dat je hier iets aan heb.

oke.

gr. Bambi

Hoi,

Ook ik zit pas in de tweede ronde en ik heb met mn eisprong wat steken gehad links onder en veel meer slijm. Mijn vriendin heeft niets gevoeld en had ook geen slijm. Zij is dus aan de gang gegaan ovulatie testen. Je ziet het is bij iedereen verschillend. Succes

happy

Hallo,

bij mij voelt het altijd net alsof ik ongesteld moet worden. Wel minder pijnlijk, maar dezelfde soort pijn in mijn rug en buik, ben dan ook moe-er, chagerijniger en emotioneler. Lekker voor man en kinderen dus......
Maar volgens mij zijn er ook heel veel vrouwen die het helemaal niet voelen. Nou succes ermee.

Groetjes,
Marieke

Ik voel mijn eisprong tegenwoordig heel duidelijk. Ik heb dan inderdaad ook menstruatie achtige klachten zoals steken of gewoon een zeurend gevoel rond mijn bekken. Verder heb ik dan heel veel last van afscheiding. Dat zijn de tekenen van een ovulatie zo'n beetje.

Hey meiden,
Allemaal bedankt voor het reageren!!
Ik voel dus nog steeds helemaal niets en mijn ei moet toch wel echt geweest zijn (of wel heel snel komen) Ik heb me braaf aan om de dag klussen gehouden, dus ik hoop er maar het beste van......
Kus, Es

Terug
Bovenaan