Hoe herken je een koemelk allergie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mette kampt nog steeds met onverklaarbare obstipatieproblemen. Echter zijn hier nog wat probleemjes bijgekomen. Ze is  erg benauwd en vannacht zijn we zelfs opgebleven omdat ze erin leek te blijven en bij het doodeng vonden. Ze kreeg gewoon geen lucht meer. Tevens hoest ze soms  wat hol, niest ze en als ze in bed ligt ligt ze iets weg te slikken lijkt het wel. Klinkt ook weer erg benauwd. Ze heeft tevens een droge huid in haar gezichtje met uitslag. We gaan vanmiddag naar de kinderarts maar willen ook jullie mening/ervaring even horen.

x ing

Hoi Inge,

Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee.
Maar wat vervelend voor Mette dat het og niet zo lekker gaat   met haar! Ik hoop dat ze nu snel wat kunnen doen voor haar zodat ze zich weer goed voelt.
Laat je niet met een kluitje het riet insturen vanmiddag he? Maar geloof niet dat je daar het type voor bent.

Succes!XXX Yvet

Hallo allemaal,

Mette kampt nog steeds met onverklaarbare obstipatieproblemen. Echter zijn hier nog wat probleemjes bijgekomen. Ze is  erg benauwd en vannacht zijn we zelfs opgebleven omdat ze erin leek te blijven en bij het doodeng vonden. Ze kreeg gewoon geen lucht meer. Tevens hoest ze soms  wat hol, niest ze en als ze in bed ligt ligt ze iets weg te slikken lijkt het wel. Klinkt ook weer erg benauwd. Ze heeft tevens een droge huid in haar gezichtje met uitslag. We gaan vanmiddag naar de kinderarts maar willen ook jullie mening/ervaring even horen.

x ing

Hoi Inge,

Puck heeft ook koemelkallergie. Zij zat onder de uitslag (explosie van pukkeltjes die niet wegtrokken), last van eczeemplekjes in knieholte / op d'r armpjes, hele vieze groenige waterige stinkende luiers en vreselijke darmkrampjes, ze gilde het uit van de pijn echt vreselijk zielig. Het enige wat een beetje hielp was vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur door de kamer met haar lopen...  kilometers heb ik achter de rug!