Hoe herken je een miskraam????

A

Anoniem

Guest
Hoi
Hoe herken je een miskraam???
Heb altijd een cyclus van 30 dagen en was deze maand weer over tijd.
Ben nu ongi en heb daar normaal nooit last van. Maar nu heb ik echt zoveel pijn.
De eerste nacht was het een groot bloed bad. Kwam zelfs door mijn tamton heen (sorry voor deze vieze praat) Zaten ook allemaal stolsols in???

Wie kan het mij vertellen???

Liefs Bontrie (ronde 14)

Hoi Bontrie,

Ik heb zelf een miskraam gehad in december. Ik had al constant bruinverlies en soms licht bloedverlies. Desondanks waren de echo's iedere keer goed. Ook het hartje klopte goed. Ik had helemaal geen buikpijn, en volgens de gyn. kwam het gewoon van de baarmoedermond. Uiteindelijk bij de echo rond 11 weken was er geen hartactie meer te zien. Ik heb nog een week moeten afwachten of het vanzelf kwam, maar dit gebeurde niet. Ik had nog steeds geen buikpijn ofzo. En het bloedverlies werd ook niet erger. Toen heb ik na die week afwachten toch een curettage gehad.

Dus volgens mij verloopt een miskraam bij iedereen anders. Misschien moet je maandag toch even langs je HA gaan.

Je zou ook een zwangerschapstest kunnen doen. Als je recent een miskraam hebt gehad geeft de test nog positief aan. Bij mij gaf hij 3 weken na de curettage ook nog positief aan, 4 weken na de curettage niet meer.

Heel veel succes,

Liefs Sanneke

Hai
Iedere miskraam is weer anders. Bij de een met veel kramp en bloedverlies. Bij sommige wel bloedverlies maar weer geen pijn.
Het kan heel goed zo zijn dat jij een mk hebt. Zeker als je bij je ongi nooit eerder zoveel pijn hebt.
Het klopt ook dat dit dwars door je ob gaat. Probeer in de gaten te houden wat je verliest. Gezien je pas een week overtijd bent is het niet groot.
Ik maak op dit moment bijna het zelfde mee. Ik wist alleen wel dat ik zwanger was want had test gedaan. Bij mij gaat het nu zonder pijn en helpt een tampon ook niet echt, anders dus als je ongi bent.
Mocht je het toch niet vertrouwen neem ff contact op met je HA.

Hopelijk is het nu wat duidelijker. Kan nooit helemaal want echt bij iedereen is het weer anders!
Veel sterkte!

Liefs ilona

Ik zal wel weer gewoon ongesteld zijn.
Maar toch bedankt voor de uitleg.

Terug
Bovenaan