Hoe het beste de echo foto te bewaren?

Hoi allemaal!

Ik had vandaag de combinatietest, op de echo zag het er goed uit allemaal dus ik ben erg opgelucht! Vrijdag krijg ik de definitieve uitslag maar ik heb er een goed gevoel over.

Ik heb een paar hele leuke echo fotos meegekregen en vroeg me af of jullie weten hoe je die het best bewaar zodat de foto niet vervaagd? Ik wilde er een inlijsten maar weet niet of zonlicht de foto snel zal vervagen. Lamineren mag niet, dat weet ik wel want dan verdwijnt het plaatje, maar mag je wel een fotokopie maken?

Marijke

Wij hebben de echo's ingescant en daarna afgedrukt op foto papier.
En dan zou het toch wel even mee moeten gaan.
Overigens aan de originele echofoto van de oudste (nu ruim 4 jaar geleden gemaakt) is niet te zien dat die ouder is dan de meest recente (van 1,5 maand terug).

groetjes,
Marije (UD 13-11-08)

Hoi Marijke

Je kan de echo het beste kopieren of inscannen en dan de echte in een gesloten envelop doen ik heb echo van 13 jaar geleden en die zijn nog steeds duidelijk.

Je kan ook een paar echo kopienen maken in een lijstje doen heb je een leuk vaderdag kadotje voor volgende week.

Groetjes Yvonne

Hoi,

heb gehoord dat je het nooit mag plastificeren aangezien er een bepaalde stof in zit (waar die echo mee gemaakt wordt.....) die niet samen met het plastic kan....ofzo...zei de echoscopiste tenminste....inderdaad in een dichte envelop bewaren...........

groeten

Terug
Bovenaan