hoe het gaat

Hallo meiden.
Even een update van mijn wel en wee. Gisterenmorgen heb ik een follikelmeting gehad op dag 13. Aan mijn rechtereierstok zaten 2 eitjes van 18 mm. Zo groot heb ik ze nog niet eerder gekweekt! Nu moet ik woensdagmorgen terug komen. Mogelijk zijn ze tussentijds groot genoeg gegroeid en evt. gesprongen. Dan is dat natuurlijk mooi. Dan moeten ze weg zijn. Als ze er nog zitten, meet ze ze weer op en als ze 20mm zijn, dan krijg ik een spuit springstof (!)zodat ze dan na een halve dag springen. Als ze helaas niet groot genoeg zijn, dan kunnen ze waarschijnlijk niet meer verder groeien en dan verschrompelen ze weer. Gaan we weer 2 weken zitten wachten op niet komende ongi en evt. weer opwekken. Daarna door met de ronde voor de 150 mg Clomid. Toch hoop ik dat het nu alvast gelukt is. Van die clomid kom je wel kilo's aan. Als ik nou zwanger ben is dat helemaal niet erg, maar nu zit ik lekker aan te vetten, en schieten we er nog niets mee op. Nou ja, het is voor het goede doel. En misschien wel voor een tweeling!!! Nog even duimen dus. Hopelijk kan ik morgen weer op de site komen. Lukt niet altijd, dan laat ik het vervolg wel weer weten. Nu eerst weer even het bed induiken! Want misschien springt ie wel vannacht! Veel liefs, A3

Nou eindelijk horen we weer eens wat van je. Ik dacht laatst nog aan je . leuk joh dat je eitjes zijn gegroeid en nog wel 2. Ik hoop zo voor je dat ze gaan springen ik duim voor je. Ik word ook gek van die kilo's die aan vliegen jammer genoeg het gaat echt zo snel.
Dat lijkt me wel gaaf man een tweeling echt wel.Lijkt me geweldig!!
Ik vroeg laatst nog aan F of zei wat gehoord had van je maar ook niet je moet ons niet zo lang laten wachten hoor want wij levn ook in spanning met je mee. Ik verwacht Donderdag mijn NOD hoop natuurlijk dat i weg blijft, maar mijn temp zat steeds op de 37.0 of 37.2 en vandaag op 36.8 ik hooop niet dat i nog lager gaat. Het schijnt als je ong wordt dat i dan op een lagere pitje staat.
Laat je gauw weer wat van je horen ?
GR NIEM

Hoi A3,

Ik vroeg me al af hoe het ging met de dubbele dosering Clomid. Een vriendin van me is daarvan ook wat kilo's aangekomen maarja.. die gaan er wel weer af .. ooit.. haha. Het is voor een goed doel dus ach.. Geweldig zeg dat er 2 eitjes in aantocht zijn! Echt super voor je. Je hebt er zolang op moeten wachten dat je ook wel 2 eitjes verdient ;-)

Nou meis, houd je ons op de hoogte. We denken aan je hoor. Ik begin trouwens waarschijnlijk maandag met de medicijnen..

X F.

Spannende tijd hoor. Ik duim voor je!
Hebben jullie ook zo'n last van slapeloosheid de week nadat je clomid gebruikt heb. Ik heb dan last van om de twee uur wakker worden. Word er gek van. Ik zit nu weer in de fase van heel de dag kunnen slapen. Heb geen last van extra kilo's aankomen dat is dan misschien weer een geluk.
Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan