Hoe het gaat

Hoi meiden,

Wilde weer eens even laten weten hoe het met me gaat. Het is nu 11 dagen geleden dat mijn miskraam begon en hoewel het in het begin erop leek dat het heel lang duurde, is het bloed/bruinverlies al na een dikke week gestopt!! Afgelopen maandag kon de gyn ook al op de echo zien dat mijn baarmoeder een nieuwe cyclus was begonnen, dus alles is eigenlijk heel snel gedaan door mijn eigen lichaam. Gek he, maar daar ben ik best een beetje trots op! Vorige keer na de curretage heb ik nog wel 2 weken bloedverlies gehad (ik was toen wel al langer zwanger) en ik dacht dat het bij een miskraam alleen maar erger zou zijn. Dus toch niet gelukkig. Verder gaat het lichamelijk niet echt helemaal okee, ik houd op de een of andere onverklaarbare manier erg veel vocht vast in mijn gezicht, heel vreemd. Er is al wel bloed voor geprikt om te kijken of het iets met mijn schildklier te maken kan hebben. Maar ik hoop echt dat het snel weg trekt, want het is soms zelfs zo erg smorgens dat ik mijn ogen niet eens kan open doen!!!! Geen gezicht, zo'n dikke kop, zeker niet als je net als ik normaal een ingevallen smal gezichtje hebt! Emotioneel is het ook nog steeds erg wisselend. Het ene moment gaat het heel goed en ben ik gewoon normaal zeg maar, stabiel...maar het andere moment kan ik wel de hele dag janken. En ik weet niet of dit nou lichamelijk of emotioneel is, maar ik ben ook zooooo moe!!! Niet normaal meer, ik heb bijna 2 keer zo veel slaap nodig dan normaal. Nou, genoeg geklaag, ik ben het weer even kwijt. Dank jullie wel in ieder geval voor al het meeleven!!!

Dikke kus, Anke

HOi Anke,

Tje wat raar dat je nu vocht vast houd? Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden of dat het gauw over gaat want ik kan me voorstellen dat het niet zo fijn is om dit te hebben. Je schrijft dat het soms nog niet zo lekker gaat. Meid neem het de tijd het geeft niet als je soms nog erg verdrietig bent. Het zijn de emoties en natuurlijk moet je ook nog een beetje ontzwangeren en dat is ook niet zomaar iets. Dus voel je niet schuldig hier moet je doorheen.

Met mij gaat het redelijk. Ik ben dus al weer een week aan het werk en op het werk gaat het prima maar zo gauw ik thuis ben schiet ik nog wel vaak even in een huilstuip. Maar ik merk dat het elke dag een beetje beter gaat. Ik wou dat we al een paar maanden verder waren maar ja net zoals ik al zei dit heeft tijd nodig.

Hou je taai.

Liefs Bibi

Hoi Anke

Ik ben weken doodmoe geweest. Ik voel me sinds mijn eerste ongi na de curretage wat beter. Ik heb ook 4 weken niet gewerkt en ben nu sinds een maand weer begonnen.

Ik merk nu dat het weer goed gaat en alles weer genormaliseerd is. Ben afgelopen week voor de tweede keer ongi geworden allemaal netjes op tijd. Ik heb afgesproken met mezelf eert twee keer ongi te worden en dan weer te starten. Ik merk dat mijn lichaam die rust echt nodig had en ik ook.

Neem alle tijd die je nodig hebt dan voel je je veel beter!

Liefs
Lotte

Terug
Bovenaan