Hoe het geslacht op een echo te zien?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Vraagje: Hoe is op een echo te zien of het geslacht een jongen of meisje is?
Ik weet dat het ene geslacht herkenbaar is aan twee streepjes en het andere aan 3 streepjes. Maar ik hoor telkens tegenstrijdigheden daarover.....
Wie kan me helpen om duidelijkheid hierover te geven???? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig!!!!

Hoi,

Spreek puur uit eigen ervaring, ben geen echoscopiste. Een meisje herken je aan drie streepjes naast elkaar, een jongen herken je aan een soort bloemkooltje met klein slurfje. Jongens kunnen  ze over het algemeen beter en makkelijker herkennen. Meisjes moet er net "goed" voor liggen (spreek uit eigen ervaring, pas bij de derde echo was het bekend dat het een meisje werd).

Zie deze link Link&

met voorbeelden.

Groeten,
Maria

Hallo

bij een jongen kan je dudelijk een pimmeltje zien, zo een witte strepje. Zo was het te minste bij ons. Bij een meisje zag ik zelf niet zo veel maar de echoskopiste zij dat het een meisje is.Ze zeggen ook dat het bij een meisje op een koffieboontje lijkt.

Ik probeer wat foto's bij doen waar je ff kan kijken hoe dat bij onz uitzag met de echo.

Deze is van onze dochter, boven zie je bovenbeentje en " niks " tussen de beenen

Deze is van onze zoon die we binnen kort verwachten, hier zie je allebij de bovenbeentjes en " iets wit " tussen de beentjes

Deze is nog een 3D echo van onze zoontje, daar kun je het goed zien

Sorry maar betere echo's heb ik niet.
Met 20 w echo hebben we het dudelijk kunnen zien dat het een jonge was maar helaas geen mooie foto.

Hoe ver ben jij? En heb je al wat echo's gehad?

Boontje 36w4d

Terug
Bovenaan