hoe het nu gaat

Sjonge alles ging zo lekker ;-)
Myrthe drinkt best veel 140cc 7x op een dag en is 4 weken. Morgen naar cb en maar eens voeding voor hongerige baby's aankaarten :)
Ze komt ook 's nacht nog 1x en vaak rond drie uur ( lekker midden in de nacht dus)

Gisteravond om kwart voor zeven de fles gegeven en ze bleef maar onrustig, gerekt tot kwart voor tien em weer een fles gegeven en op bed gedaan. Sjonge nog steeds huilen en volgens mij kramp! Uiteindelijk viel ze om elf uur met speen ( die ze nooit wilde hebben) in slaap. Om half vijf was mevrouw er weer, best even lekker geslapen dus! Na die fles weer onrustig en huilen maar viel met speen redelijk snel in slaap tot acht uur. Toen weer een fles gegeven en toen heeft ze niet meer geslapen alleen maar gehuild tot elf uur vanmorgen dus weer een fles klaargemaakt. Na die fles tot twaalf uur gehuild en ze slaapt nu eindelijk weer, maar zal wel niet lang duren, ze heeft sinds gisterochtend niet meer gepoept en heeft veel last van kramp, vanavond maar even naar de winkel voor iets tegen kramp want dit is zielig zo.

Morgen naar het cb en zal daar ook nog even om advies vragen
 
Hai baby-love.

Bovenstaande klinkt als regeldagen. Huilerig en vaker vragen om de fles. Is ze ook hangerig en wil ze het liefst bij jou zijn? Dan lijkt dit het sprongetje bij 4wk. Kan een dag duren of paar dagen en daarna heb je weer een tevreden dametje. Dus even volhouden en niet aan jezelf twijfelen.

Aankaarten van voeding voor hongerige baby's bij cb lijkt me goed idee. Want ze drinkt idd flink. Tegelijkertijd als ze niet boven de groeicurve is aangekomen zou ik me er ook weer niet zo'n zorgen over maken.

Geniet van je meisje!
 
het klinkt ook alsof ze ze last heeft van krampjes
dat is zo moeilijk om te beoordelen honger of pijn . Maar wordt ze rood en trekt beentjes in mekaar ?
Cinababy heeft hier geholpen tot nu toe je mag het ook geven in acute situaties dus niet alleen met de fles !
 
Terug
Bovenaan