hoe het nu verder gaat.

hallo mensen,

ik ben afgelopen zaterdag weer bij de gynaecoloog geweest ( er was toen een andere ) en die zei heel iets anders dan die andere gynaecoloog die ik vrijdag had ......

die heeft even gekeken en die zei dat ik nu geen pregnyl krijg want anders springen ze alle 5...
ik mocht nu geen puregon meer spuiten ( de andere gyn van vrijdag zei dat ik dat wel moest doen )...en dan moet ik morgen (dinsdag) weer terug komen en dan gaan ze weer kijken..

hij wil nu proberen doordat ik geen puregon meer spuit dat de zwakkere eitjes gaan afsterven zodat ze niet kunnen springen als ik wel pregnyl krijg...
dus morgen gaan ze kijken of de zwakkere eitjes "weg"zijn zodat de sterksten overblijven en dan krijg ik als nog pregnyl...
gebeurd dat niet dan krijg ik geen pregnyl... maar dan kan ik als nog vanzelf een eisprong krijgen van 1 of 2 eitjes...

dus de hoop is helemaal niet weg... en het kan nog goed komen ook zonder de pregnyl.....

mijn eigen gynaecoloog is ziek en heb dus nu steeds een andere.. die gynaecoloog van afgelopen vrijdag heb ik ook al eens een keer eerder gehad en ik mag hem totaal niet en na vrijdag dus al helemaal niet meer..
morgen gelukkig iemand die ik wel zie zitten die helpt mij al steeds sinds mijn eigen gyn ziek is... maar goed...
ik laat wel even weten hoe het morgen is gegaan bij de gyn...

liefs...

Dat is goed nieuws! Dus gewoon aan de klus deze maand!!
Enne die gyn die je niet zo leuk vind gewoon geen afspraken meer bij maken. Het moet wel goed voelen want de stress om een arts hoef je er niet bij te hebben. Het moet wel vertrouwd voelen. (je hebt natuurlijk altijd kans dat je andere krijgt maar goed hem zo weinig mogelijk.
Ik heb 2 fertiliteitsartsen. Allebei vrouw en heel anders. Maar wel allebei erg goed en lief...

Succes met de eitjes & de klus ;) en dan hopen op goed nieuws!!

Liefs.

Terug
Bovenaan