hoe hoog is jullie bloeddruk?

Hoi ik ben 33 weken zwanger en maak me wat ongerust.
3 weken geleden was mijn bloeddruk 140/80
Moet nu maandag weer naar de vk.
maar ik houd echt vocht vast, m'n laarsen kunnen niet
meer dicht en heb echt kussentjes op m'n voeten.
Lees enge verhalen over bloeddruk en ben benieuwd wat
jullie bloeddruk is??

Groetjes Boemeltje

Hallo..

Nou, ik kan niet eens meer normale schoenen aan.. alleen van die gympen en dan ook nog niet dicht he.. maar mijn bloeddruk is goed   120/65 en ben nu 33wk1dg... maar ja, het is natuurlijk bij iedereen anders he. Ik denk dat je je vooral niet moet laten gek maken door andere verhalen. "Enge" verhalen blijven ook eerder hangen dan gewone positieve verhalen. maar als je het echt niet vertrouwd altijd naar de vk gaan ;)

groetjes

Nou die van mij schommelde heel erg, in het begin van de zwangerschap 100/60, daarna gestegen in een maand of vier naar 130/80 en nu sinds mijn verlof weer gezakt naar 115/75. Bij mij helpt rustig aan doen dus erg goed. Verder hou ik helemaal geen vocht vast tot nu toe (33+5 weken). Vooral niet druk maken over een te hoge bloeddruk daar wordt het alleen maar erger van. Gewoon goed luisteren naar de VK!!

mijn bloeddruk was de hele tijs netjes.. 120/70
3 weken geleden was het 120/75
en nu was het 140/80
maar dat komt omdat ik geprikt moest worden en een spuit antiD kreeg.

en aangezien ik een mietje ben wat prikken betreft... was dat de verklaring voor  de flinke schommeling in mijn bloeddruk...

een onderdruk van 80 is trouwens niet erg hoor.. dat is normaal als je verder in de zwangerschap bent! en bovendruk was bij mij zo hoog door die spanning...

hoi hoi,

die van mij was bijna twee week geleden 115/60
maar het is wel normaal dat tegen het einde van de zwangerschap het allemaal wat hoger word en rustig aan doen wil ook helpen idd!!
liefs mamsy

hoi,

Die van mij is eigenlijk altijd wel stabiel.
De laatste keer was ie 120/75.

Ik heb nog niet veel last van vocht, beetje om mijn enkels merk ik.
Maar ik krijg mijn schoenen nog goed dicht...

groetjes Elise.

Mijn bloeddruk is de hele tijd rond de 110/70 geweest. Iets hoger in een wat stressvolle periode, maar nooit te hoog.

Overigens is een onderdruk van 80 helemaal niet extreem hoog, dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken.

Terug
Bovenaan