<p>Ik weet niet precies waarom ik dit schrijf, ik denk om van me af te schrijven. Want ik zit er ff zo erg doorheen. </p><p>Momenteel ben ik 31 weken zwanger. Vanaf begin zwangerschap bekkeninstabiliteit en verzakkingen (overgehouden van vorige zwangerschap). Maar het wordt nu zo zwaar. Ik mag niets overdag. Zit en lig grotendeels op de bank naar ons spelende dochtertje van 2 te kijken. Dat niets doen frustreerd me zo erg. En als ik dan wat doe, besef ik gelijk weer waarom ik ook al weer niks mag. Want hoppa, daar zijn de harde buiken weer, en het gevoel dat je door je benen zakt van de pijn. En daarbij de zorgen, of dat lieve wondertje het wel goed maakt daarbinnen door mijn gestress. Maar gelukkig beweegd 'ie erg goed, dus dat lijkt me 'n goed teken. </p><p>En dan is mijn dag voorbij, en dan komt de nacht. Met moeite nestel ik mezelf in mn bed vol kussens, want ja, anders is het zoizo niet te houden. En als ik dan 'n uur of 4 heb geslapen, word ik weer wakker van de pijn. Blijven liggen is geen optie, want alles doet zo'n zeer. Dus strompel ik weer naar beneden, pak ik (als ik het echt niet hou) 'n paracetamol (op aanraden van VK) en maak ik maar met tranen n bak koffie. </p><p>Maar dit hou ik niet vol. Ik ben zo moe. Ik laat vrijwel aan niemand zien als ik er doorheen zit, maar ik red het niet meer. Ik weet echt niet hoe ik dit tot februari vol moet houden. Ik kan niet meer, alles doet zo'n zeer. En ik wil zo graag dat alles goed gaat, en aan iedereen laten zien dat ik mezelf wel red, maar ik hou t niet meer vol.. wat moet ik nou?? </p><p>sorry, ik moest dit echt even kwijt.</p>