hoe hou je je zwangerschap nog even geheim...?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben.. Super fijn en bijzonder! We zijn er mega blij mee... Nu alleen de uitdaging: ik ga een weekend weg met collega's en ben mega aan het twijfelen of ik mee moet gaan. Ik hou van een feestje, van een drankje en van een sigaretje, waar ik natuurlijk nu allebei mee ben gestopt. Ik wil nog niet dat ze erachter komen en ik ken ze ook niet zo goed. Wat moet ik doen? Meegaan? Of even lekker relaxen en tot mezelf komen?</p>

[quote quote=10165227]Zeggen dat je vanwege blaasontsteking antibiotica hebt en daardoor niet mag drinken. En bent gestopt met roken.[/quote]

Dan kun je net zo goed vertellen dat je zwanger bent ;-)

Ik heb toen een keer met de barman afgesproken dat ik 0. 0 bier kreeg. En ervoor gezorgd dat ik degene was die de pot had! 

Toen ik 9 weken zwanger was ben ik ook een aantal dagen met collega’s weggegaan. (Beurs, maar iedere avond ook uiteten, borrelen etc). Ik heb er gewoon niet heel raar over gedaan, fris bij het eten en ook bij het borrelen. Als er dan naar gevraagd werd, zei ik dat ik geen zin had in een wijntje. Werd dan ook niet verder gevraagd. Ik heb het nu verteld op het werk en Mn collega’s zeiden dat ze helemaal niks door hadden, ook niet tijdens de beurs. 

Terug
Bovenaan