Hoe houden jullie het "klussen" leuk?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien zijn wij wel heel anders dan andere stellen die elke dag niet van elkaar af kunnen blijven hoor,maar wij vinden het eerlijk gezegd best moeilijk om netjes 3 keer per week te vrijen. Omdat ik een zeer lange en onvoorspelbare cyclus heb weet ik niet welke week ik vruchtbaar ben, dus "moeten" we ongeveer een maand lang 3 a 4 keer per week vrijen....
Normaal gesproken zitten we op 1,5 keer per week... weet niet of dit abnormaal is voor stellen die al een aantal jaar samen zijn en een druk leven hebben?
Anyway.. ik was benieuwd hoe jullie dat doen... nog tips??

Alvast bedankt!

Liefs, 10e

Hoi 10e!

Niks abnormaals hoor!   Maak je vooral niet druk!
Zeker als je allebei druk bent, is 3x in de week veel. Vooral omdat je 's avonds moe bent.
En het is ook niet leuk als het een verplichting gaat worden.
Als je zo'n onvoorspelbare cyclus hebt, en je al even bezig bent, zou ik misschien ovulatietesten overwegen.
Hierdoor weet je wat je vruchtbare dagen zijn, en kan het allemaal wat gerichter. En kan je voor de rest van de maand weer lekker 1,5 keer per weer genieten met zo'n twee. hahaha.

Misschien een optie? Ze zijn op veel plaatsen op het internet te krijgen. Babybrabbel etc.

Succes!
Brinn

Hoi,

Ik weet wat je voelt, wij klussen nu ook 1 keer in de twee dagen... maar het begint er niet leuker op te worden. Nu is het zo dat mijn vriend en ik pas begonnen zijn om te klussen voor een baby, dus ben ik nogal gestresst enzo, dat is ook niet bevordelijk voor het klussen. Maar ik heb nu zo iets van... we proberen deze maand gewoon om de dag te klussen, blijk ik niet zwanger te zijn aan het eind van de maand, dan gaan we rond mijn ei... om de dag klussen. Maar ik begreep dat jij een nogal onregelmatige cycles hebt, dat had mijn moeder ook. Het was opvallend dat mijn moeder zwanger raakte toen ze er niet zo mee bezig was, en juist niet, toen ze er heel erg mee bezig was. Dat hoor je trouwens wel  veel meer. Maar ik begrijp wat je voelt, klussen om de dag maakt het nogal saai. Ik wens je succes met alles...!!!

Groetjes José

Bij ons is het zo dat als er geen zin is dat er ook niets gebeurd hihi.
Maar moet zeggen dat zo rond mn ei ik altijd wel in de stemming ben

Hoi meiden,

bij ons schommelt het wat. Wij zijn nu bijna 2 jaar bijelkaar en hebben van die periodes dat we dus niet van elkaar af kunnen blijven, en soms is het wat "stilletjes"om het zo maar te zeggen.

Nou schijnt het dat er keuiden bestaan die een opwindende uitwerking op de mens hebben. Basilicum heeft die uitwerking. Asperges schijnen de zelfde uitwerking te hebben. Dat wordt dus lekker koken!!!

Maar vooral moet het geen must zijn. Het moet op de eerste plaats ook lekker zijn en je moet er beiden zin in hebben. Rond de eisprong schijnt een vrouw door de hormonen veel makkelijker opgewonden te raken. Maar als je niet zeker weet hoe het zit met je eisprong en je een erg lange cyclus hebt, is het erg lastig. Heel vervelend.

Groetjes en veel "slapeloze nachten"
Noelie

hahaha, nou wij proberen het toch altijd heel erg leuk te maken, we lachen ook heel erg veel!!! Vooral als ik weer met mijn benen omhoog lig, ja ik help ze een handje, je weet het maar nooit......hahahah zwemmen ze in ieder geval de goede kant op!!!!!

Ps, probeer er geen moetje van te maken, misschien helpt een massage of eerst samen in bad...............

groetjes een MM lady....

Terug
Bovenaan