Hoe houden jullie je huishouden bij?

Hier nu enorme nesteldrang...bij alle 2 mn andere kids ook gehad hoor maar toen kon ik echt alles ook bijhouden zoals ik wou,nu bij de 3de gaat alles zwaarder,langzamer enzo enzo...ben gewoon sneller moe en minder tijd zeker nog met een kleine jongen van 1,5 jaar en een meisje die naar school gaat(druk met halen en brengen)maar o die nesteldrang he!!heb nog niet alles gedaan zoals ik wil,en daar heb ik moeite mee,aan andere kant moet ik ook aan mezelf en mn gezin denken want als ik zoveel doe ben ik savonds niet meer om te genieten en heb ik overal pijn...was benieuwd of er meiden zijn net als ik...of dat jullie wel goed alles bij kunnen houden of rust voor jezelf hebt

liefs jootje

Haha, heel herkenbaar. Ook hier is de derde onderweg en in me hoofd is alles spik en span, maar in werkelijkheid gebeurt er niks. Deze week staat de ks gepland en ik wil zo graag nog ff de keuken soppen, maar of dat er van gaat komen??????? Ga vanmiddag mijn man maar even lief aankijken of hij wil meehelpen :)

Heb nog geen kids, maar heb de hele zwangerschap al last van extreme vermoeidheid. Daardoor werd ik gedwongen om te rusten ipv de babykamer in te richten of het huishouden te doen. Niet leuk, omdat ik sowieso een bezige bij ben en omdat ik de leukste periode van de zwangerschap daardoor niet heb meegekregen. Maar ik heb een schat van een vent! En lieve (schoon)moeders. Wel heel naar om van alles uit handen te moeten geven hoor. De medicijnen sloegen pas in week 37 echt aan, dus nu eindelijk wat meer energie om dingen te doen, maar ik vraag nog steeds hulp bij alles, anders is mn energie zo weer weg. Nesteldrang wordt wel steeds erger haha.

Ik heb precies hetzelfde, nog niet alles klaar, en gisteren had ik echt stress omdat ik ineens het gevoel had dat hij eerder zou komen (ben 9 april uitgerekend). ik doe wat ik kan maar verder niet ik zou graag meer willen, maar heb de rust ook echt nodig. Mijn man doet ook veel maar zelfs samen redden we het nu niet.
Heb ook 2 kids waarvan 1 naar school gaat.
Dus ben ook benieuwd naar alle tips!
Ben blij dat ik niet de enige ben......

Ja die keuken he!!! die blijf hier ook maar liggen en wilt zo graag!hopelijk gaat deze week nog lukken,mijn man werkt gewoon 5 dagen van 8 tot 17 uur,en doe savonds de kids,daarna verwacht ik ook niks meer van hem,weekend helpt ie wel goed mee.
ah we zien wel en anders is het maar jammer hoor

liefs jootje

Hier ook nesteldrang hahaha, maar heb van iemand ooit iets gehoord dat het eingelijk te gek voor woorden is dat we alles schoon willen hebben voor dat de kleine komt alsof die het kan zien of door heeft dat we het hebben gepoetst vond het wel een mooie dat ze dat zei want eingelijk heel eerlijk gezien heb ze wel gelijk, maar weet hoe jullie je voelen me lijstje wordt allen maar langer en niet korter op het moment, dus we gaan gewoon rustig door.

liefss

nou bij mij is de nesteldrang nu wel klaar denk.. ik kan gewoon niet meer. mijn ma is er nu.. we hebben de kamer gedaan. ze heeft net mijn hele buitenboel nog gedaan en wc. nu gaat ze zo nog ff de keuken doen.. ik wil wel maar kan echt niet meer. sowieso heel veel last van me liezen. en word op gegeven moment echt een beetje duizelig.. maar heb vorige week nog kasten opgeruimd maar heb nu me voorgenomen ben nu helemaal rond. ik vind het best.. ben er klaar mee.......pffffffffffffff klote huishouden! ik kan niet meer.. vind het wel jammer daarom ben kblij dat mijn ma komt super zon ma!

@roozz medicatie tegen de extreme vermoeidheid??? nou ja zeg, en ik moest maar 9 maanden lang zien te redden. bij mij boden ze alleen medicatie tegen spugen aan, verder niks

ben inmiddels 2,5 week gelee bevallen maar heb nog steeds een meisje die elke week de basis poetst, ik begin wel langzamerhand weer op te ruimen en de vaat bij te houden maar hoef gelukkig nog niet direct alles weer zelf

als je niet zelf kan moet je verder gaan kijken he

Terug
Bovenaan