Hoe in de kinderwagen met deze temperaturen?

<p>Ik vraag mij af hoe jullie je baby met deze temperaturen in de kinderwagen leggen. Dan bedoel ik wat voor kleding en evt nog dekentje ofzo.</p><p>Vind het lastig te bepalen wat ik m'n kleine aan moet doen als ze in de kinderwagen ligt. Ze is ruim 7 weken oud. Had haar nu een jasje aangedaan en mutsje opgezet. Dan leg ik haar onder een wollen dekentje tot halverwege haar borst.  Ze ligt altijd met haar armen omhoog dus die worden wat sneller koud. Daarover doe ik nog het dekje wat bij de wagen hoort. </p><p>Opzich is ze wel warm en haar nekje voelt ook warm, maar ze heeft wel ijskoude handjes en gezicht. </p><p>Ben benieuwd hoe jullie het doen. </p>

Hoi mijn zoontje is nu twee weken. Ik heb een kleine reiswieg en heb daar een maxicosi zak van koeka in, zo 1 met van dat zachte bont aan de binnenkant. En dan trek ik heb over zijn kleertjes nog een gewatteerd dik vest met capuchon en  als het ook koud waait dan dek ik die zak tot aan zijn nekje toe.ik doe ook het dekje dicht van de reiswieg maar die reikt maar tot het midden. Koude handjes en gezicht is niet zo erg hoor dat hebben wij ook!

Het ligt ook aan wat voor kind je hebt. Mijn zoon is altijd warm en zweet zelfs. Ze zeggen altijd: 1 laag meer dan je zelf aan hebt

Mijn zoontje is 11 weken en hij heeft een dikke jas met capuchon, muts ook op. Daarover een gebreid dekentje en de moeders voor moeders badhanddoek. En de ene x heeft hij zijn handjes er boven en andere x eronder. Koude handjes is niet erg.

Nooit met een gevulde kruik in de kinderwagen lopen die kan gaan lekken, je kunt um wel voorverwarmen. Ik nam meestal de Zensy elektrische kruik mee of een pittenzak blijft ook lang warm.

Nooit met een gevulde kruik in de kinderwagen lopen die kan gaan lekken, je kunt um wel voorverwarmen. Ik nam meestal de Zensy elektrische kruik mee of een pittenzak blijft ook lang warm.

Mijn zoontje draagt een shirt met lange mouwen en daarover een vest. Muts op en in de voetenzak (winterversie) van de kinderwagen. Daarover nog een wollen dekentje. 

Terug
Bovenaan