hoe is bij jullie vandaag de planning??

ik moet zo nog ff bezorgen en dan vind ik het prima verder weinig doen vandaag. heb er helemaal geen zin in. errug he maar ja het is niet ander

wat gaan jullie nog doen?

Ik heb net Julian in in bad gedaan, gevoed en hij ligt nu lekker te slapen boven in zijn wiegjes. Net boven gedweilt. Vanmiidag wil ik nog ff beneden zuigen en dweilen en strijken. En tussendoor met mijn dochter wat knutselel etc. want dat vindt ze zo leuk. Vanavond krijgen we kraambezoek. Groetjes Janine

Ik zit druk in de was.
Dalijk lekker met manlief (heeft zich vanmiddag vrij gegeven) en dochtertje shoppen en eventueel een terrasje (verzin ik nu net.. nu mn man nog overtuigen).

Vanmorgen Renske in bad gedaan, gevoed, in bed gelegd, boven schoongemaakt en gezogen, beneden gang schoongemaakt, gezogen, gedweild, gestreken. Gegeten met Anne, dochtertje van 3, Renske wakker gemaakt om half een, gevoed, Anne naar de peuterspeelzaal gebracht, Renske nog even wat gevoed, op bed gelegd en nu zit ik achter de computer, ga straks bedden opmaken, beneden zuigen en dweilen en verder weet ik nog niet.

Groetjes Anneke

vannochtend naomi naar school gedan en damien naar de peuterspeelzaal,daarna rosalie in bad gedaan,toen gestofzuigt en damien weer van de psz halen,en daarna de was doen,daar ben ik nog mee bezig,straks naomi weer halen,en dan zien we wel weer

hoi hoi

vanmorgen sophie om 9.00 gevoed en daarna even mee geknuffeld, daarna wilde ik douchen maar sophie bleef om de zoveel minuten huilen, dus erg snel onder de douche gegaan en gekeken bij sophie...

ze had honger( ws vanmorgen te weinig gehad?!) dus  om  10.30 weer wat gegeven en daarna in bedje gelegd..

ik alles uitgekookt en voeding klaargemaakt, boven gestofzogen en wsje gedraaid.. beneden gestofzogen en afgestofd, de boel opgeruimden de wc's gedaan...

ik zat net lekker in de tuin en wacht totdat sophie zich weer meld..dan  voeden en daarna lekker buiten wandelen...
en daarna niets ................ben moe,...................blijf moe.....................zucht.....

groetjes tobi  

mijn moeder heeft van 10 tot 3 opgepast omdat wij naar een begrafenis zijn geweest..
de oma van mijn man is overleden.
dat hoort ook bij het dagelijkse leven...helaas!
we hebben er wel vrede mee omdat ze al een tijdje dement was en zelf niet meer wilde leven. ze at en dronk ook niet meer...ze wilde graag naar haar man toe die 6 jaar geleden was overleden!

Terug
Bovenaan