hoe is dat bij jullie???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Even een vraagje. Tuurlijk hoop ik elke maand dat het bingo is maar ik probeer verder zo weinig mogelijk te denken aan een vt zwangerschap (ahum....ik weet niet wie ik hier voor de gek houd maar goed ;-)).
De laatste 2 weken voor mijn nod let ik erg op wat ik eet. Soms heb ik een enorme behoefte aan een borrel of b.v. een plak Osseworst. Maar denk ik dan, nee niet doen want je weet maar nooit. Gek is dat toch dat je de 1e 2 weken er gewoon op los leeft maar dat dan daarna de knop omgaat.

Herkennen jullie dit ook of ben ik de enige rare snijworst (haha).

Gr Sophia

Hi Sophia,

Herken dit wel, zodra de klusweek is geweest gaat bij mij de bierkraan dicht en de Filet American de deur uit, want het zou maar eens waar zijn, dus je bent hierin niet de enige.

Als ik drink dan neem ik maar 1 pilsje omdat je ook de andere dagen goed moet eten en teveel alcohol is ook niet goed heb ik gelezen dus probeer wel sinds ik probeer zwanger te worden weinig te drinken nog meer fruit en groente te eten, alle beetjes helpen, nietwaar.

succes ermee!

groetjes: Chili

zodra ik ongesteld ben eet ik een lekkere medium biefstuk en een stuk brie.. hoezo raar?
erg herkenbaar dus

Terug
Bovenaan